Gefeliciteerd! Wanneer maak je de datum bekend? Zelf ben ik nl ook een meeting aan het organiseren, dan kan ik met plannen rekening houden met de datum van deze meeting.
15 of 16 februari 17 tot 22 februari *( Vakantie ) 1 of 2 maart 8 of 9 maart 15 of 16 maart 22 of 23 maart 29 of 30 maart 5 of 6 april 12 of 13 april 19 of 20 april.
Misschien de voorjaarsvakantie als je dat zo noemt, die vakantie. Dan is het snel. Dan weten denk de meeste dat ze niks te doen hebben. Alleen zit ik dan met vervoer.
15 of 16 februari zou ik kunnen 17 tot 22 februari *( Vakantie ) even kijken waar ik ben in die vakantie 1 of 2 maart vakantie, ff kijken 8 of 9 maart vakantie ff kijken 15 of 16 maart 22 of 23 maart 29 of 30 maart 5 of 6 april 12 of 13 april 19 of 20 april.
Over de rest kan ik nog niks zeggen, ff kijken waar ik ben in de vakantie Maar mijn vakantie is van 28 feb tot 10 maart
Is hwt niet gewoon handig om een lijst met datums te maken en dat iedereen dan onder elke datum zegt of hij of zij kan? Met datums van 17 tot 22 februari is een beetje breed haha xd
Ik ben van 28 april t/m 2 mei op vakantie en heb in februari gewoon stage dus geen vakantie . Ik weet nog niet hoe mijn stage wordt ingedeeld, ik heb of 4 dagdelen stage of 2 hele dagen. Zondagen kan ik sowieso, zaterdagen sowieso niet dan moet ik werken en geef ik hondentraining.
we kunnen een datumprikker aanmaken alleen dan hebben we alle mailadressen even nodig.
NorwayFjord
Geplaatst: 05-01-14 20:46
Voor mij maakt het niets uit, kan alleen 23 maart niet maar dan wel graag snel een datum gaan plannen, dan kan ik het vrij houden, anders ga ik dingen plannen.
Je kunt ook bij datumprikker een open link doen zegmaar, dan hoef je niet eerst alle emailadressen te hebben maar moet je alleen de link doorgeven in het topic en dan kunnen mensen zich via die link inschrijven met hun emailadres