Ik heb iedereen een pb gestuurd heb nagekeken en jij stond er ook tussen ik stuur je vanavond nog een keer
sannerocky
Geplaatst: 28-01-14 20:52
Hmmmm super weird, had m niet.. Nu wel!!
car0linee
Geplaatst: 28-01-14 23:37
Ik ben ook wel benieuwd of de fotografen nog voorkeur voor bepaalde kleding hebben of dat het paard er ook nog op een specifieke manier uit moet zien (manen in hengstenvlecht of juist los ), leren halster/touwhalster, weet ik veel wat? heb alles bijna wel in huis, haha!
Helemaal mee eens! En bij gebrek aan leren halster of touwhalster een effen kleur. Staart mag wat mij betreft wel ingevlochten zijn, daardoor zijn billen mooi uitgesproken. Qua kleding heb ik eigenlijk geen idee... Geen al te felle kleuren denk ik.
Het word wel koud he dames dus vergeet je niet warm aan te kleden! Zolang je kleding maar niet vel gekleurd is vind ik alles prima.
Kwa kleding voor de fotografen doe dikke kleding aan. Maar je moet nog wel makkelijk kunnen bewegen haha! Trek eventueel op het terrein een regen broek aan want zal vast voor komen dat je op de grond wil zitten!
Hebben jullie nog voorkeur voor een kleur halster bi een wit paard? Heb een rood halster voor hem. weet niet of die te fel is. Anders doe ik zijn hoofdstel wel om.
Ik zit zwaar in dubio. Wegens gezondheisredenen kan ik mogelijk niet de gehele dag fotograferen. Ik heb wel onwijs veel zin in deze meeting. Is het misschien mogelijk dat ik alleen de middag kom?
IndianaJones
Geplaatst: 29-01-14 16:30
hoi meiden!
hier iemand met ook niet zo'n leuke mededeling. In het bezit van 2 Tinkers die op dit moment niet bepaald schoon zijn .... niet zo'n probleem, kan evt wassen. Echter gezien de temperaturen komend weekend durf ik dit niet te avonturen met ze. Ze zitten zo dik in het haar, krijg ze nooit weer droog en wil voorkomen dat ze ziek worden. Zeker m'n oude Indy...
Het spijt me echt heel erg ... ik had eerlijk waar dolgraag meegedaan.
Ga het zeker in het voorjaar/zomer weer proberen als het weer in het noorden is. Een stukje rijden is geen probleem.
Hoe vies is vies? This wel erg zonde aangezien deze 2 tinkers bijna bij elke fotograaf in de top stond. Renee ik vind het prima dat je alleen in de middag komt fotograferen! Gezondheid gaat voor saskiamax Heb je geen zwart of bruin halster ? Rood word erg fel namelijk aangezien er kans is op een grauwe dag en dan nog een wit paard ga je je echt storen aan een rood halster op de foto
Nou ik dacht ik moet met spierwitte paarden komen...en dat zijn ze nu niet. Manen ook niet mooi wit maar net als het weer....grauw! Hahahaha
Ik wil wel komen hoor, of met 1 van de 2, want 1 nu heel erg in de skieterij .... Ga ze goed borstelen, maar niet wassen, sorry, wil niet dat ze ziek worden
Ik zie zelf liever gewoon de manen en staart goed uit gepluist dan vind ik alles best En of je met 1 of 2 paarden wil komen is aan jou de keus als het maar vroegtijdig gemeld word.
Ik vrees dat ik het niet ga redden. Heb mijn rug te zwaar belast van de week en zit nu met de gebakken peren. Kan niet voor of achteruit. Stom, heel stom. Heb al jaren rugklachten en weet er altijd goed rekening mee te houden. Nu ging het niet zo goed.... Hoop dat het alsnog gaat lukken, maar vrees er een beetje voor.
De ochtend groep zit weer vol er gaat 1 reserve model mee! Zij zal niet gaan rijden zijn er nog meer mensen van de ochtend groep die niet gaan rijden?
De middag groep heeft 3 paarden dus we zullen eerder stoppen dan gepland was. Ik maak vrijdag een nieuw schema. Dus het zou mooi zijn als de ochtend groep bekend maakt of er word gereden, mocht er niet veel gereden worden in de ochtend zal de middag groep eerder moeten komen dat zal misschien een half uur eerder worden.
Zwart of bruin halster heb ik zo niet. Of ik moet kunnen kijken of ik van iemand eentje kan lenen. Is eventueel een hoofdstel zwart/donkerbruin ook goed? Met een leadrope eraan? heb wel een zwart halstertouw nog.
Ik wil wel graag rijden. (en dan maar kopen dat de grond niet bevroren is)
car0linee
Geplaatst: 30-01-14 13:47
Is er ook een mogelijkheid dat de ochtendgroep dan later zou kunnen beginnen in plaats van dat de middaggroep eerder moet komen? Ik heb namelijk een trailer gehuurd en deze kan ik niet eerder halen (met de tijd die we ook ingecalculeerd hebben om mijn lastig te laden merrie op de trailer te zetten). Ik kan anders dus niet op tijd zijn dan..
Overigens ga ik ook niet rijden. Merrie en ik zijn momenteel zadelloos en aangezien we nog in onze beleerfase zitten klim ik er tijdens het rij moment op een open veld er maar niet op, weet niet waar we dan belanden zou haar eventueel nog wel aan de longeerlijn kunnen hangen als de fotografen daar interesse in hebben, maar dan moeten ze het maar even aangeven
Een paar pagina's eerder, volgens mij pagina 7, staat een schema met tijden.
Ik ben het er wel mee eens dat de ochtendgroep dan eerder begint, en de middaggroep dezelfde tijd blijft. Maar ik wil me daar niet mee bemoeien, aangezien ik niet in de ochtendgroep zit.
Ik doe een donkerblauw dekje op, met een wit/beige randje. Vind het wel chique. Met beige peesjes, misschien donkerblauw. Moet nog een zien. Hoop overigens dat dit dekje goed past, het is een dressuurdekje en ik heb nu een vzh-zadel... Vinden jullie een donkerbruin dekje, met in het midden een beige, en daarbuiten 2 oranje strepen goed, of is dit te fel..? Met de beige peesjes. Ik neem beide setjes wel mee.
En ik neem gewoon een leren halster mee, en hoofdstel voor de portret foto's. Zelf heb ik een beige jas, dus die is ook niet fel
Lang verhaal, maar ik dacht, beetje informatie hahaha :}
Ik meld mij officieel af. Mijn rug doet niet lief. Vandaag naar naailes geweest en daarna kon ik helemaal niets. Dus een dag in de kou fotograferen gaat niet lukken. Sorry...
Maar de tijden blijven dan toch hetzelfde als in de eerste planning stond? Alleen als niet iedereen wil rijden uit de eerste groep is deze groep eerder klaar en moet de middaggroep eerder komen. Mijn vraag is dan of de ochtendgroep iets later zou willen starten zodat de tijden voor de middaggroep hetzelfde blijven. Verder hoeft er niets aangepast te worden, ik kan alleen niet eerder aanwezig zijn waarschijnlijk