Heb op de site er tot nu toe 2 van Aslan op staan en 2 van Kiona. Heb ook even naam, website en fb erbij gezet
astriidj
Geplaatst: 02-02-14 21:25
Ik zet in de loop van de week wat foto's op mijn facebook: https://www.facebook.com/astridmerkxfotografie. Ga zo snel mogelijk aan de slag met de foto's. Als ik een model af heb zal ik ze op weebly zetten
OMG ik haat dat mens echt! sorry, de vorige keer in de lommelse sahara fotomeeting was dat mens verdomme kei hard aan het crossen terwijl er een hengst die gefotografeerd werd helemaal gek werd, bleven die twee wijven nog staan ook een kwartier lang ah sorry maar als ik dit zie ben ik echt lij dat ze es hard teknetter gaat, echt sneu voor het beest
@xtitanic, ze viel, stond op, sprong op der paard en ging er weer vol gas van door.. vervolgens crosste ze bijna een wandeld stel omver en viel de fjord ook nog bija.. Kon haar echt wel schieten... en ze heeft er ongeveer een uur rondjes gereden en op en neer gecrossed..
Heyla, eindelijk mijn vroeger account terug gevonden hier op bokt :p Jin en mijn mama hebben er erg van genoten vandaag!! Bedankt allemaal het was super! Ik vond het ook heel leuk om jullie aan het werk te zien!
Noek_Bronco: helemaal geen probleem hoor! Jin vind het altijd heel leuk om vriendjes en vriendinnetjes te hebben
Ik ben benieuwd naar nog meer foto's van alle honden! Die er al opstaan vind ik 1 voor 1 super!!
Groetjes Lien
SalliBalli
Geplaatst: 03-02-14 02:04
Zo er staat nu van iedere hond 1 foto hopelijk vinden jullie ze een beetje leuk/mooi?
Salina: Je foto's zijn echt top hoor! Ik heb de foto's van Aslan er opstaan, en ga zo dadelijk door met model 2 Inderdaad Sanne Nu ga ik toch echt wel vaker met tegenlicht werken, bedankt daarvoor hoor!
Ik ga Onyx volledig op weebly zetten! Ga trouwens bij elk model 6 foto's aanhouden!
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-14 11:21
Pluto vind zoenen toch echt maar niks... Hij wil het écht niet zien
_Sanne
Geplaatst: 03-02-14 11:25
Haha die is leuk geworden! De tortelduifjes
Ik heb ook wat foto's van Killian geschoten. Waar kan ik die heen sturen of opzetten?
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-14 11:34
Die foto's mag je anders doorsturen naar mij (het mailadres waarmee de weebly ook wordt geopend ), dan zet ik ze op stick en geef ze af aan de eigenaresse
Ja, ik dacht "Yes, mooie foto! Of nee... Pluto zijn oogjes" Maar vind hem eigenlijk nog wel leuk geworden