Ik vind het een heel leuk initiatief van jullie, maar zet mijn vraagtekens bij het feit dat jullie willen afspreken in een losloopgebied. Als ik daar niets vermoedend loop te wandelen met mijn jonge hondje en ik stuit op een groep "probleemhonden" dan ben ik denk ik niet zo blij? Mijn hondje is jong en speels en loopt wel eens op een andere hond af. Ik denk dat meer mensen in zo'n losloopgebied dat hebben. Waarom spreken jullie niet af in een gebied waar honden aan de lijn moeten? Dan lijkt me dat risico een stuk minder groot.
MyWishMax
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-14 21:45
Daarom mogen er geen echte agressieve dieren mee. We hebben dit al een keer eerder georganiseerd en toen is er maar 1 hond komen buurten, die zelf ook geen fijne bedoelingen had. We gaan namelijk ook een eind van het pad af, dus de meeste honden lopen echt op ruime afstand langs.
Als je de lijst met honden kijkt zijn er een aantal die gewoon bang zijn en geen honden die andere verscheuren.
En de aanlijngebieden hier in de buurt lopen alle honden ook los Er is daar ook een gedeelte aanlijnplicht als ik het goed zeg, maar de honden lopen overal los
Nikass
Geplaatst: 03-02-14 21:54
Oké ik begrijp het. Ik woon zelf helemaal niet in de buurt maar het leek me niet fijn. Maar het klinkt alsof jullie er wel zorgvuldig mee omgaan. Dan rest mij niet anders dan jullie heel veel plezier te wensen
Nescafe, met die nucleaire top is half ZH afgesloten toch? Tenminste, als ik hoorde welke wegen allemaal afgesloten zijn. Dan valt dat hele weekend af denk ik.
Ik heb ook niet het idee dat er nog iets gaat gebeuren.
AZNLady
Geplaatst: 23-02-14 21:06
Ik wil evenueel de meeting wel overnemen. Dan blijven de modellen en fotografen hetzelfde alleen ik organiseer het dan. Dan open ik even een nieuw topic
Voor voorlopig meld ik me dan ook af. Bij een nieuwe meeting, zal ik kijken of ik van de partij ben. Voorlopig zit er geen schot in de zaak en gaat er dus ook niet komen .
Voor voorlopig meld ik me dan ook af. Bij een nieuwe meeting, zal ik kijken of ik van de partij ben. Voorlopig zit er geen schot in de zaak en gaat er dus ook niet komen .