Goed idee Zazzel! Bij deze een lijstje van de modellen en fotografen die zondag 1 december meegaan. Ik heb Sofi in plaats van Kersse gezet omdat Kersse niet mee gaat. Als het goed is heb ik nu ook alle fotografen die hebben aangegeven 1 december mee te kunnen. Volgens mij hadden niet alle fotografen die zich in eerste instantie hadden aangemeld, aangegeven of zij op deze dag kunnen, dus daarom kom ik op dit lijstje uit.
Ugh, ons basketbalteam heeft 2 extra geblesseerden erbij, wat betekent dat ze mij nodig hebben die zondag... Zijn er nog genoeg fotografen zonder mij erbij?
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 16:48
Jammer LisaLucky maar we hebben met de aanmelding van melissa in ieder geval genoeg fotografen
Ik wil om half tien verzamelen bij de parkeerplaats, het is nogal een eind lopen naar het water gedeelte of weet iemand een andere parkeerplaats die dichter bij het deel met het water is?
MallyBelly
Geplaatst: 25-11-13 17:59
De grote parkeerplaats (bij het restaurant) is het dichter bij het water.. Het ligt een beetje in het midden..
Ik kan proberen van de week even snel een rondje te rijden met de fiets en kijken waar het nu mooi is? is dat een idee?
Bij de vorige meeting waar ik bij was met de trailers, stonden op de parkeerplaats bij de heide (dus niet bij het restaurant) Er is nog een parkeerplaats, die is heeel dicht bij het water.. ff straat naam zoeken
Landerstraat, in heesch, Dat is een verhard zandpad. Waar je langs kan parkeren, dat is nog geen 5 min van het water af (jullie bedoelen toch gewoon het meer?)
Ik bedoel wel herperduin he niet bomenpark Waar toen die eerste meeting was met Luna erbij
loulou
Geplaatst: 25-11-13 22:48
hihi ik wilde al zeggen, vanaf de landerdstraat is het best ver lopen naar herperduin
ik ken alleen de parkeerplaats bij het restaurant, verder ben ik eigenlijk niet zo bekend bij herperduin. ga er wel vaak rijden, maar dan parkeer ik altijd bij ladan en dat is niet zo dicht bij het water.
voor de foto's is het het beste als bono niet te ver hoeft te lopen, want hem kenende gaat hij zich mega druk maken met al die leuke honden om zich heen en dan staat hij op de foto's alleen nog maar hijgend met zijn tong uit zijn bek
je kunt ook in Coolwijk parkeren op de Bosweg. Dat is vlakbij het klompenven. Die parkeerplaats is niet mega groot, maar er zijn nu toch geen paardentrailers bij dus dat kan makkelijk.