Handig, haha. Ik heb een reserve batterij bij me. Geen idee of die in jouw camera past maar dat zien we morgen dan wel
sMieke
Geplaatst: 26-10-13 00:20
hey madelon, heb jij nooit mensen fotografie gedaan? (buiten die keer in de ldd dat je ziek was) dat mis ik een beetje op je site. nu ga ik echt naar bed overigens. truste en tot straks
Veel plezier vandaag! Was nog van plan om ff'kes te komen kijken, maar dat gaat 't 'm niet worden. Moet op de honden passen xD. Pak wel een middagje L&D Duinen
Jullie hebben mooi weer!!! Komen vast wel prachtige foto's van!
Iedereen super bedankt! Billy is helemaal uitgeteld en wil jullie allemaal bedanken dat ik toch met hem mee mocht ben super benieuwd! Heb zelf ook nog wat plaatjes geshoten, zal zo af en toe er wat plaatsen
Ik vond het een geslaagde dag met hele leuke modellen! Aan iedereen de complimenten dat jullie op tijd waren! Dat gebeurt niet vaak Ik ga het zand van me afspoelen en dan de foto's in Lightroom importeren, ik ben benieuwd
Het was zeker leuk! Ben nu onderweg naar huis hadden nog even een tussen stop gemaakt bij de Mac xD. Als ik thuis ben zal ik bezig met de foto's, hoop dat ik dan internet heb UPC zat de afgelopen dagen te klooien.
bedankt nogmaals voor deze shoot, viel me al met al harstikke mee, er was veel afleiding maar hoop dat er toch mooie foto's gemaakt zijn maar dat zal vast wel!!...femke da paard in het water was wel ff spannend en interessant basco wilde er al een paar keer naar toe rennen haha
Die hondjes van ons zijn uitgeteld door alle indrukken ben heel benieuwd naar de foto's van iedereen. Wss gaan wij van iedere hond wel 1 bestellen om in huis te hangen
Damn... Wij hebben nog geen internet, zonet gebeld met upc we moeten eerst een brief retour zenden en dan krijgen we weer internet. Gelukkig lag die brief er vandaag, maar wat een rot bedrijf stap straks echt over! Ik ga straks wat foto's op mijn mobiel zetten en via deze weg probeer ik straks alvast voor iedereen een foto te uploaden, hoop dat de telefoon de kwaliteit niet bagger maakt.