Als je fotograaf bent, is dat niet echt leuk! Dan hebben de gene van de middag minder/geen fotos..
Leverage
Geplaatst: 17-10-13 14:50
Melissa1996 schreef:
Als je fotograaf bent, is dat niet echt leuk! Dan hebben de gene van de middag minder/geen fotos..
Denk dat dat wel gecompenseerd word door andere fotograferen Ik had er anders toch maar 5 opgestuurd. Het enige wat ik zou missen (verwacht ik) zijn losgooi foto's. Nou, omdat te compenseren stuur je dan 5 portretten.
Maar 16:00 is toch niet zo laat? Of moet je van ver komen?
Leverage
Geplaatst: 17-10-13 14:54
Wel als je een half uur moet rijden (zonder files) (half 5) en je vriendin om 5 uur weer naar de volgende afspraak moet + dat het dan langzaam begint te schemeren.
Pattyy_
Geplaatst: 17-10-13 15:03
Miracle_ schreef:
Pattyy_ schreef:
ik kan misschien wel ruilen, zal het even nakijken!
Graag
Ik kan wel naar de middag Ik was vergeten dat ik 's morgens met de zadelmaker een afspraak heb staan dus komt goed uit!
Ik denk dat het handig is om af te spreken hoeveel foto's de fotografen gaan leveren, Ik ga graag met Kim mee dus met 5 foto's en wat voor foto's dit dan zijn maakt niet echt uit denk ik?
Ik weet niet of de fotografen het hiermee eens zijn...
Maar we kunnen afspreken dat we per fotograaf minimaal 5 foto's geven, als je meer foto's wilt geven is het jou keus. Om onderling de "concurrentie" gelijk te houden geen foto's op groot formaat en zonder logo weggeven. Als er mensen na willen bestellen hanteer je je eigen prijzen.
Ik weet niet of iemand nog aanvullingen heeft of dat er iemand is die het er niet mee eens is? Dan kunnen we dat natuurlijk als fotografen onderling nog afspreken!
Hallo dames! Helaas moet ook ik me afmelden Winter en Caspur gaan 3 dagen van te voren verhuizen van stal en dat is voor een jong paard al meer als stress genoeg.... Baal der heel erg van
Ik moet mij helaas ook afmelden als fotograaf, ik ga het anders echt niet redden, moet om 6 uur ergens zijn, en dan zou ik al om 2 uur wegmoeten helaas, en dat vindt ik oneelijk. En daarbij heb ik waarschijnlijk mijn vinger gebroken waardoor fotograferen moeilijk gaat worden met een ingetapede vinger!
Helaas, maar ik wens iedereen heel erg veel plezier toe!