Wat een gave foto's komen er al voorbij!! Ik ga deze week vooral in de avonden even proberen aan de foto's te zitten als ik met de paarden klaar ben, want ben vanaf vrijdag weer het hele weekend weg Vanavond verwacht ik wel al een aantal foto's te kunnen plaatsen.
Wauw mooie fotos!Ben echt zo blij dat we een mooie zonsondergang hadden!! Prachtig licht op de fotos!
Ik vond het een hele leuke, aparte ervaring! Er zijn opzich mooie foto's uitgekomen, ben nog even het programma daarvoor aan het uitpoberen Edit; Hier de állerallereerste
Ben trouwens benieuwd of iemand nog een leuke foto heeft kunnen schieten van Sharifa der geniale zwemactie haha wat hebben we gelachen!
Ik heb daar foto's van ja Zitten ook bij de eerste selectie.Jullie zijn echt super bezig met foto's zeg! Leuke plaatjes!
Jaa, daar heb ik inderdaad ook nog leuke plaatjes van shanna!Ik doe echt mijn best om alles zsm erop te hebben staan, maar het is veel werk!Mijn facebook is Justine van de Berg, voeg me maar toe , ik plaats namelijk de meeste foto's ook op FB
Escalutia schreef:@ lizzy, ik kan jou alleen volgen op fb hahaahahHuh? Wat voor melding krijg je dan?
En mijn pagina, ik plaats ze op bijde op mijn eigen en op mijn pagina, denk dat ze eerder op mijn pagina komen te staan!https://www.facebook.com/JvbdFotografie