Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Re: Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 07:12

Goedemorgen dames!

Rond 8 uur zal er waarschijnlijk een miezer buitje komen maar die is binnen een half uur weer weg. Volgens buienradar, voor de rest zal er geen drup in Drenthe vallen. Dus de meeting gaat door!

Tot straks en tot vanmiddag!!

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:03

Tot straks =D

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:08

rina schreef:
Naaoommii schreef:
Bij rina heb ik de vraagtekens neer gezet bij losgooien en rijden :)

Losgooien sowieso niet, bij geen van tweeen. Clips mag niet uit dr panty vanwege het been, en Dais los is geen goed plan omdat die bijna blind is. Die ziet die draden dus niet ;) Kwa rijden, met Dais durf ik daar echt nog niks van te zeggen. Ligt er echt aan hoe en of die zich gedraagt. En ja dat zeg ik over een 27 jarig paard := :+ Maar als jullie dr zien zul je het snappen :D
Clips kan niet gereden. Maar er kunnen dan wel plaatjes met tack (westernzadel en hoofdstel) gemaakt worden. Evt zou ik er nog wel even op kunnen gaan zitten, maar rijden gaat dus niet.

Nou Rina ik heb een merrie van 27 :o Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld haha. (inmiddels wel met pensioen omdat ik wil dat ze genoeg krachten heeft om de winter in te gaan, ze begint nu gewoon zichtbaar ouder te worden) maar wel 3 keer per week een stukje op het balloerveld wandelen haha nou dat is me een feest! Kan op zulke momenten zo door voor 3 lentes jong hahaha. Nu ben ik benieuwd hoe jou 27 jarige eruit ziet haha dit is mijn oudste paard heb het nog nooit mee gemaakt dus maak me altijd het hele jaar door druk om haar dus ik ga eens even spieken hoe die van jou erbij staat hahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:36

rina schreef:
Haaai Believe, jup was ook daar. Maar alleen om te kijken hoor, heb niet meegedaan. Heb eigenlijk heel veel met IJp en Crazycatus staan auweh**ren :D Zwart petje en zonnebril was me. Zie ik jou morgen ook in Exloo?? Ik kan overigens iets aan de late kant zijn, moet wederhelft in Borger op de bus zetten.

Stond jij niet toevallig een tijdje naast ons? Volgens mij wel haha! Maar goed, ja ik ben ook straks in exloo. :D

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:34

Zo ben ik dan echt de eerste die weer thuis is, en achter de PC zit :D En dan heb ik nog wel onderweg paardnapping gedaan *D <<)
Ok ik heb weer genoten, en gelachen. Het was gezellie, al was het vreselijk lopen elke keer. Heb nog niks van de plaatjes gezien (vorige keer heb ik nog bij Seven staan spieken :D ) maar ik hoop dat er wat leuks tussen zit.
De oude dame heeft me wel aardig te pakken gehad met dr kopstoot, voel m'n neus nu nog %) maar het mocht de pret voor haar niet drukken. Moe is ze wel, maar ja zonder enige conditie is dat ook niet verwonderlijk, en ze is heel blij dat ik paardnapping heb gedaan onderweg. Heb Sean Connery (Jae van CC :D ) opgepikt. Nu staat ze weer kop aan kop met dr lievie op de wei.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:36

Nee hoor Rina wij gingen achter de schermen nog door met kletsen

Ooo heb je niet laten spieken foei van mij.

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:38

Ik ben ook op het gemakje thuis gekomen. Was gezellig en ben benieuwd naar wat er van gemaakt is!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 21:55

Het was een erg gezellige dag dames! Ik heb nu dikke spierpijn van het zitten opstaan zitten opstaan haha. Voor de meeste was het er lastig te vinden sorry daar voor maar de volgende keer zal het gewoon lekker bij Rina worden georganiseerd! Dat gaan we in de herfst doen doen toch Rina? Heb jij nog een paar leuke foto's van die moooie omgeving :Y) Rina jij moet dan verder maar aan geven hoe en wat ik help graag :D

Dus voor de liefhebbers het is wel in Duitsland maar net paar km over de grens bij Sellingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:59

Het was heel gezellig! Jammer dat ik de ochtend maar kon blijven maar het was een geslaagde dag!
De bijna 800 foto's zijn nu aan het uploaden en dan ga ik ze nabewerken! Je moest toch 10-15 foto's sturen?

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:59

Ik meld me alvast voor interesse voor e volgende keer hoor! ;) Tenzij kleine Har niet meer mee mag doen. Moet ik toch maar hard gaan trainen op "zit,af en blijf!" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:02

Ik wil de volgende keer ook zeker weer mee! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:06

Trouwens Seven ik wil even zeggen dat ik zo om je gelachen heb vanmiddag. ''Waarom ligt er een sprinkhaan naast me te chillen?'' Als ik eraan denk moet ik al lachen!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 22:07

Hahaha geweldig :')

Edit: Ja tussen de 10 en 15 foto's licht aan je zelf hoeveel je er wil leveren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:11

oliebol.. me computer staat te vol... :')

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:10

Naaoommii schreef:
Het was een erg gezellige dag dames! Ik heb nu dikke spierpijn van het zitten opstaan zitten opstaan haha. Voor de meeste was het er lastig te vinden sorry daar voor maar de volgende keer zal het gewoon lekker bij Rina worden georganiseerd! Dat gaan we in de herfst doen doen toch Rina? Heb jij nog een paar leuke foto's van die moooie omgeving :Y) Rina jij moet dan verder maar aan geven hoe en wat ik help graag :D

Dus voor de liefhebbers het is wel in Duitsland maar net paar km over de grens bij Sellingen.

Ojeeeeee nu gaat ze gelijk om foto's vragen. Die stonden nog op mijn telefoon. Dus maar snel de foon erbij en ze eraf gehaald :D :+

Klein voorproefje :D Dit is de weg voor ons huis. En als die bomen beginnen te verkleuren is het zo mooi daar.
Afbeelding

De rest laat ik even in het album staan. Hier is de link. http://s71.photobucket.com/user/clipsje ... t=6&page=1
Ik mis dit jaar dus een stukkie ruimte. Waar normaal mijn weiland is staan dit jaar aardappelen. Maar volgend jaar zou ook dat stuk te gebruiken zijn.

Het hoe en wat verder voor de shoot hangt nog even af van wat er precies georganiseerd gaat worden. Maar zoals het er nu uitziet gaat er een Beginners/beginners meeting komen, en een beginners/iets gevorderde meeting. Voor de beginners/beginners meeting ben ik geen paarden van buitenaf nodig. Voor de beginners is het te belangrijk dat het paard als een huis staat. En is het model an sich minder belangrijk. Voor die meeting gaan er zoals het nu eruit ziet geen paarden gevraagd worden (en mocht het wel nodig zijn, heb ik er al 3 op mijn lijstje waarvan ik weet dat ze er geschikt voor zijn :D ). Die meeting gaat dus ook iets anders verlopen dan normaal :D Voor de gevorderden meeting staat het nog niet vast. Maar mocht het nodig zijn zal er tzt wel een oproep op bokt verschijnen (ik heb hier wat meer connecties kwa paarden :D ).

Mochten er fotografen nog meer tijd in hun schema hebben en een echte herfstmeeting willen, met paarden van buitenaf, is dat mogelijk. Maar dan moeten de fotografen het aangeven dat ze dat graag willen.

Maaaaaar, voor mij is de reden om een shoot te organiseren, de fotografen te helpen. En dus in de eerste plaats om jonge fotografen de kans te geven met licht/compositie ed te oefenen. En dus niet om modellen aan leuke plaatjes te helpen ;) De modellen zullen er dus echt in dienst zijn van de fotografen, en de fotografen zijn dus ook niet verplicht foto's af te staan/openbaar te maken oid. Dat is voor sommige modellen mss iets te hard, maar zover ik van de verschillende fotografen gehoord heb de reden geweest om zulke meetings te organiseren. Wil niet zeggen dat het niet gezellig wordt, maar het wordt dus meer in het voordeel van de fotograaf georganiseerd dan het model.

Believe schreef:
Trouwens Seven ik wil even zeggen dat ik zo om je gelachen heb vanmiddag. ''Waarom ligt er een sprinkhaan naast me te chillen?'' Als ik eraan denk moet ik al lachen!

_O- _O- _O- ja hoor echt een Seven uitspraak :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 07:19

Hihihi oja sprinkhanen brrrr :D

Bij mij gaan de foto's zeer langzaam maar zeker heb jolie kwa portret af en ben nu aan de volgende begonnen.

Aaah QT spamm

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 07:39

Seven en sprinkhanen? Wat een combinatie! hahahaha geniaal

Ik vond het echt super! En zoals Rina het zo mooi omschrijft ik ben echt een beginner beginner! Maar goed je moet toch ergens een keer gaan leren hé! Heb veel gehad aan de tips van Rozenveld! Toppie *\o/*
Gister avond heb ik uitgezocht die ik wil bewerken, maar daarna snel de laptop dicht geklapt ik ken mezelf als ik eenmaal begin..... haha
Nu eerst even weer werken na 3 weken vakantie!
Ik vond het hartstikke gezellig dames!!!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:15

Ik heb jolie's portretten af en ben met negrita begonnen zal straks hier een voorproefje laten zien

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:19

Een voorproefje van Quincy. Helaas moet ik nu werken :(
Afbeelding

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 09:25

CoSnuf was jij diegene die op de apenstand aan het fotograferen was?? Ehh apenstand= automatische stand :+ :D Zijn je niet-auto-stand foto's een beetje gelukt??

Grijnz QTspam was ook speciaal voor Seven :D }>

Mooooooooiii Rozenveld :9

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 09:35

Word mn dag nog beter van Rina
nu bezig met de ijsco portret foto's, tot nu toe best tevreden weer niet de scherpheid die ik wil maar we leren het al

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:30

Dankje Rina. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:32

Rozenveld was jij dat die ons kwam ophalen in de gele auto?

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:52

Jaa dat was ik Believe. :) hoezo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 11:02

Oh omdat ik niet wist wie je was hahaha!