Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rina schreef:Naaoommii schreef:Bij rina heb ik de vraagtekens neer gezet bij losgooien en rijden
Losgooien sowieso niet, bij geen van tweeen. Clips mag niet uit dr panty vanwege het been, en Dais los is geen goed plan omdat die bijna blind is. Die ziet die draden dus nietKwa rijden, met Dais durf ik daar echt nog niks van te zeggen. Ligt er echt aan hoe en of die zich gedraagt. En ja dat zeg ik over een 27 jarig paard
![]()
Maar als jullie dr zien zul je het snappen
![]()
Clips kan niet gereden. Maar er kunnen dan wel plaatjes met tack (westernzadel en hoofdstel) gemaakt worden. Evt zou ik er nog wel even op kunnen gaan zitten, maar rijden gaat dus niet.
rina schreef:Haaai Believe, jup was ook daar. Maar alleen om te kijken hoor, heb niet meegedaan. Heb eigenlijk heel veel met IJp en Crazycatus staan auweh**renZwart petje en zonnebril was me. Zie ik jou morgen ook in Exloo?? Ik kan overigens iets aan de late kant zijn, moet wederhelft in Borger op de bus zetten.
Naaoommii schreef:Het was een erg gezellige dag dames! Ik heb nu dikke spierpijn van het zitten opstaan zitten opstaan haha. Voor de meeste was het er lastig te vinden sorry daar voor maar de volgende keer zal het gewoon lekker bij Rina worden georganiseerd! Dat gaan we in de herfst doen doen toch Rina? Heb jij nog een paar leuke foto's van die moooie omgevingRina jij moet dan verder maar aan geven hoe en wat ik help graag
Dus voor de liefhebbers het is wel in Duitsland maar net paar km over de grens bij Sellingen.
Believe schreef:Trouwens Seven ik wil even zeggen dat ik zo om je gelachen heb vanmiddag. ''Waarom ligt er een sprinkhaan naast me te chillen?'' Als ik eraan denk moet ik al lachen!