Voor de 29e moet ik me afmelden als fotograaf helaas.
Rudina
Geplaatst: 22-09-13 14:36
Ik zou wel mee willen, eerdere data kwam mij helaas niet uit. Heb de 29 alleen zelf ook een meeting georganiseerd waar weinig reactie en enthousiasme is, het organiseren zonder enthousiasme is dan net wat teveel werk.
Misschien dat er evt. van de meeting die ik wou gaan organiseren paar modellen en fotografen zouden kunnen komen naar deze locatie scheelt nog geen 25 km van elkaar.
Voor de modellen die zondag nog graag naar een meeting willen, kunnen zich nog aanmelden bij deze meeting: [FM] Fotomeeting honden Hatertse vennen, 29 September . Dit is ongeveer 25 kilometer van het bomenpark af.
We zouden het wel kunnen verplaatsen, maar dan maak ik wel even een nieuw topic aan, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar? Dan wilde we wel graag een beetje wachten op de herfst, voor de mooie plaatjes..
kyara1989
Geplaatst: 27-09-13 00:36
Miracle_ schreef:
We zouden het wel kunnen verplaatsen, maar dan maak ik wel even een nieuw topic aan, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar? Dan wilde we wel graag een beetje wachten op de herfst, voor de mooie plaatjes..
Ja, dat lijkt me best een goed idee. Herfst lijkt mij ook prachtig. Dus I'm in (mits ik niet op vakantie ben want we zouden nog weggaan, maar onze reis was ook geboekt via Oad...)
xBVN
Geplaatst: 16-10-13 11:09
Ik heb 40 minuten hier vanaf een nieuwe hondenmeeting gepland voor de herfst, misschien wil er iemand helpen met de organisatie of zich aanmelden ? [FM] Honden fotomeeting NieuwBergen/Well herfst