Haha, het gaat om je houding, die is - als je hakken aan hebt - veel beter. Dus ook wanneer schoenen helemaal niet in beeld zouden komen zijn hakken aan te raden
Nemen jullie ook accessoire mee, ik heb gemerkt dat dat juist erg leuk kan zijn (en wellicht ook bij een gekozen thema past). Ik wil ook best kijken wat ik heb, maar dan zou ik een beetje moeten weten wat de modellen aandoen/ eventueel een thema hebben.
En moeder dochter fotograferen ook altijd leuk hoor, alles kan
Voor mij word het dit; https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 1820_n.jpg met evt een iets langere bruine jas erbij van ong zelfde stof, wat meer classy, en als er nog tijd is om om te kleden een zwartleren broek met waarschijnlijk grijs of zwart topje. 1e set wil k rustig en classy houden qua assecoires, 2e set juist veeel armbanden(goudkleurig) en veel (grote)ringen. Dus moet even mn lades plunderen...
Hoi, Lang hier niet geweest, maar kon tot nu toe mee maar mijn vader is net opgenomen in het ziekenhuis met een hartinfarct. dus ik ben morgen niet aanwezig sorry was graag gekomen maar dit gaat voor.
ik weet niet hoe ik het moet zeggen. maar ik ben vanavond de hele avond in het ziekenhuis geweest. mijn pete kindje komt hopelijk vandaag of morgen ter wereld.
dusssss dames. ik ga proberen morgen op de meeting te zijn , maar ik kan niks beloven, gezien ik heb geloofd haar door de bevalling heen te helpen.
Wat is nu het adres? Ik ben de hele ochtend nog op stal bezig, kan hier niet teveel kijken. Ook zou ik graag willen weten wat we doen met slecht weer? Er wordt zowiezo veel bewolking voorspeld maar ook regen en eventueel onweer...