Ik snap niets van het schema, want ik kan het niet normaal bekijken Ik bok mobiel met de mobiele versie en dan wordt het een zooitje. Kan je er een afbeelding of Excel schema van maken?
Maar als er rij- en portretfoto's gemaakt worden, is het dan niet handig om dat ook apart in het schema te zetten?
Hoe dat het beste kan weet ik niet precies hoor, maar dat lijkt me wel handiger.
Bij een meeting waar ik eerder was, werden eerst portretfoto's gemaakt. Dat leek heel erg op dit schema, dus steeds fotografen die wisselen en zo had iedere fotograaf de kans om ieder paard op de foto te zetten en had ieder model foto's van iedere fotograaf. Bij de rijfoto's waren de modellen en fotografen niet gekoppeld. Alle modellen die wilden rijden zadelden hun paard na de laatste portretronde en reden rond. Fotografen konden random van iedereen rijfoto's maken. Niet ideaal en een beetje chaotisch met al die paarden om je heen, maar wel fijn dat je als fotograaf eerst rustig op portretten kon focussen en daarna alleen op rijden hoefde te letten. En ook geen gedoe met paarden die onrustig werden omdat ze stil staan voor portretten terwijl de anderen rondjes galopperen.
Zomaar een ideetje hoor
ElineCath
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-13 18:00
dat is waar! ik stel voor dat we dan de portret foto's een kwartier per ronde doen, in plaats van 20 minuten. En na de drie rondes portret een kwartier rijfoto's doen. Weer twee fotografen per paard, maar dan niet wisselen. Is het een idee om voor de rijfoto's wel de fotografen te laten stemmen? Dus de fotograaf krijgt van elk model een kwartier voor portret foto's en een kwartier rij foto's van 1 van de modellen naar keuze ( als niet iedereen de zelfde kiest haha)
ooh ja dat kan gebeuren haha, misschien kan je even iedereen uit de middag groep een pb'tje kunnen sturen?
Baileyheleen
Geplaatst: 10-09-13 08:57
Ik heb al een tijdje niet gekeken (had de alert niet aangezet), maar heb het halve topic doorgenomen, maar het is me nog neit helemaal duidelijk waar het nou precies is en op welke datum?? 20 oktober?