Fotomeeting Bergen Op Zoom 18 augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:03

YentlShots schreef:
dinek123 schreef:
is morgen al!
misschien dat ik even 'per ongeluk' langsloop met de hond :p

Haha, dan zal ik zo even t schema geven!
Dan weet je wanneer je moet komen en kunnen de fotografen ook wat foto's van je hond maken :P

ah dat zou leuk zijn ja! maar weet t nog nie zeker hoor, waar gaan jullie verzamelen?

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:07

blackqueen schreef:
Fijn dat t doorgaat, wel erg jammer van de afmeldingen zo kortdag.
Bedankt Jentlshots voor alle moeite en organisatie. Wel erg vervelend voor je dat je er niet meer bij kan zijn.

Ja inderdaad
Graag gedaan hoor, baal er echt verschrikkelijk van, maar ik hoop dat het super leuk word voor jullie!!!!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:07

dinek123 schreef:
ah dat zou leuk zijn ja! maar weet t nog nie zeker hoor, waar gaan jullie verzamelen?

Owjha

Mensen, het verzamelen is BIJ de parkeerplaats van de heide!!

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:19

ah jammer,.net even opgezocht en is een ander 'bos'dan ik dacht :(
dus kan wss nie komenof iemand kan me miss eventueel.ophalen?

edit; de bus kan natuurlijk ook nog, ik ga even zoeken

Joline_

Re: Fotomeeting Bergen Op Zoom 18 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:34

Sorry, maar dan ga ik me toch ook afmelden.

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:36

Pff, jemig... Zo veel afmeldingen?

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:37

Joline_ schreef:

omdat ik miss kom? gewoon zeggen, het moet om jullie gaan nie om mij, dan kom ik wel niet als je het liever niet hebt?

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:45

dinek123 schreef:
Joline_ schreef:

omdat ik miss kom? gewoon zeggen, het moet om jullie gaan nie om mij, dan kom ik wel niet als je het liever niet hebt?

Ik ken je volgens mij niet eens, dus nee hoor dat is niet de reden. De reden dat ik me afmeld is omdat de weersvoorspellingen toch al niet te best waren en nu inmiddels 2 fotografen en 1 model zich alweer hebben afgemeld.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:53

Joline, ik vind dit echt een hele rare actie van je
Ik heb net de schema's klaar en nu moet ik ze weer veranderen...
Er is visite, ik kom morgen niet eens en ik zit hier achter mijn computer te werken, terwijl ik ook nog omkom in de foto's.. Kan ik beter dat doen dan dit
En over de modellen en fotografen, fotografen maakt voor jou niet uit, en voor model had ik een gave reserve, een PRE
Heb ik vandaag op de foto gezet en ik kan zeggen dat het een heel gaaf dier is, echt een must have voor je portfolio!

Ik wil bevestiging of je na deze post nog wel of niet komt, want als je niet komt hebben we niet genoeg fotografen voor morgen , past niet met de modellen en dan cancel ik het

OF jullie fotografen willen het zonder schema doen, en dan gewoon een beetje schieten, ook gezellig

Zullen we dat doen?
Laatst bijgewerkt door YentlShots op 17-08-13 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:55

[/quote]

Ik ken je volgens mij niet eens, dus nee hoor dat is niet de reden. De reden dat ik me afmeld is omdat de weersvoorspellingen toch al niet te best waren en nu inmiddels 2 fotografen en 1 model zich alweer hebben afgemeld.[/quote]
Oww Okki,.jammer

Kai_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:32

Gaat het nu nog door de shoot?

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 21:40

mm dat schiet niet op

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 21:40

Sera, heb jij een lijstje van iedereen die echt zeker weet dat ze komen?

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:42

nou ja, ik vind het een beetje vervelend dat het allemaal tot op het laatste moment . onduidelijk is.
Daarbij zijn er al 2 modellen afgevallen die ik graag op de foto wilde zetten. Ik doe zoiets voor mn plezier en aamgeziene er dan zoveel afvallen vind ik het niet ech leuk meer. de kans op regen is morgen ook nog eens vrij groot en dan plan ik liever iets anders.

snap dat het enigszins vervelend is, maar hoop dat ke mijn kant ook een beetje kunt begrijpen.

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:53

Ik denk dat we het beter een andere keer kunnen doen...

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 21:54

Dat denk ik nu ook .. maar voordat we een andere datum hebben :=

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:55

Haha, ja das ook weer zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:59

Wat jammer dat het nu waarschijnlijk helemaal niet doorgaat. Het is ook gewoon heel erg balen, dat het zo loopt en er veel afzeggingen zijn. Even buiten mijzelf om, denk ik, dat dat indd ook deels met de planning te maken heeft. Er is te lang, te weinig zekerheid gecreerd, over de tijden en over welke mensen er wel of niet mee mochten.. Misschien iets, om een volgende keer mee te nemen. En dan het weer... dat is ook gewoon jammer maar niet heel ruim van te voren, in te schatten helaas.

Ik hoop oprecht dat als het nog doorgaat, jullie een geweldige dag hebben!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:15

Ik heb een nieuw schema, het kan gewoon doorgaan!

Joline, eerlijkgezegt, snap ik jouw kant niet. Je doet mee aan een meeting en omdat er twee leuke modellen afvallen zeg je af? En ja, het weer, ik heb op buienradar gekeken en het is gewoon goed! En onduidelijk;
Sorry hoor, maar er komen afmeldingen en ik zeg inderdaad, pas het schema steeds aan, omdat er paarden en fotografen afmelden als zoete broodjes

Ik heb een schema zodat jullie een superleuke meeting kunnen hebben, is er iets niet goed, Joy, wil jij m dan even aanpassen?

Afbeelding

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:23

naja sorry dan. Maar ben dan misschien een beetje wispelturig, ik denk dat het wel degelijk te maken heeft met de onduidelijkheid

blackqueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:28

YentlShots schreef:

Joline, eerlijkgezegt, snap ik jouw kant niet. Je doet mee aan een meeting en omdat er twee leuke modellen afvallen zeg je af? En ja, het weer, ik heb op buienradar gekeken en het is gewoon goed! En onduidelijk;
Sorry hoor, maar er komen afmeldingen en ik zeg inderdaad, pas het schema steeds aan, omdat er paarden en fotografen afmelden als zoete broodjes

Ik heb een schema zodat jullie een superleuke meeting kunnen hebben, is er iets niet goed, Joy, wil jij m dan even aanpassen?

[ Afbeelding ]

Bedankt voor het maken van het schema, de voorbereide had de nodige hobbels maar ik hoop dat we er nu van uit kunnen gaan dat we er een fantastische middag van kunnen maken.

Ik hoop dat Joline zich nog gaat bedenken, en toch nog wil komen, volgens andere mensen heb ik ook een knap paard, het is natuurlijk maar net wat je smaak is. :j
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Als het goed is gaat er een vriendin van me mee, die heeft ook een goede camera, dus wie weet kan ze ook nog mooie foto's schieten als het nodig is.
Tot morgen *\o/*

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:29

YentlShots schreef:

[ Afbeelding ]

Super leuk! Bedankt voor de moeite.

Bokkers, ik ben er om kwart voor één. Gewassen en gestreken :D

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:30

blackqueen schreef:
YentlShots schreef:

[ Afbeelding ]

Bedankt voor het maken van het schema, de voorbereide had de nodige hobbels maar ik hoop dat we er nu van uit kunnen gaan dat we er een fantastische middag van kunnen maken.

Ik hoop dat Joline zich nog gaat bedenken, en toch nog wil komen, volgens andere mensen heb ik ook een knap paard, het is natuurlijk maar net wat je smaak is. :j
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Als het goed is gaat er een vriendin van me mee, die heeft ook een goede camera, dus wie weet kan ze ook nog mooie foto's schieten als het nodig is.
Tot morgen *\o/*

Inderdaad. Leuk, misschien kan je vriendin ook wat leuke foto's maken.

Mijn paard is ook knap en ik ook :=

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:31

Nouja, heb net een schema gemaakt en Joline heeft haar punt duidelijk gemaakt
Dus ze staat er niet op

Das goed hoor! Misschien kan die ook een beetje helpen maar het aandacht trekken van de paardjes!!

Veel plezier!!!!!!!! :D

Is goed hoor Tabaluga ;) Jij bedankt voor je enthousiasme en je bedankje :')

Jij ook veeeeeel plezier!! :P

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:32

zou iemand mij misschien op kunnen pikken. met Mn hond? ik woon tussen 2 kruispunten in waarvan je van de snelweg afkomt, daar zou ik naartoe kunnen lopen zodat je niet hoeft om te rijden, zou heel fijn zijn"
heb btw ook een kleedje als dat nodig is dat je auto niet vies word,.