Beste mensen, hier even wat huishoudelijke mededelingen voor zaterdag.
We hebben 8 paardjes wat betekend dat we 3 groepen hebben. We hebben 9 fotografen dus ook dat worden 3 groepjes.
Om 11 uur hopen we jullie allemaal te verwelkomen aan de Monnikendijk 24, 4474 ND te Kattendijke Vroeger zijn jullie uiteraard ook al welkom maar ik hoop dat iedereen er om 11 uur kan zijn.
Na wat gedronken te hebben kunnen we met de eerste groep slachtoffers aan de gang gaan. Groep 1 bestaat uit Bucky, Showman en Talasha Ik ga er geen tijd aanhangen want heb geen idee hoe lang jullie nodig hebben en hoe lang de paardjes het volhouden. Op de plaats van bestemming kunnen we zowel portret foto´s doen als losgooi foto´s Daarna weer een klein wandelingetje terug naar huis en dan is het denk ik wel even lekker om iets te eten en te drinken Daarna Groep 2, die bestaat uit Tyra, Dream en May beetje hetzelfde als de eerste groep en wellicht ook daarna even wat bijtanken met een hapje en een drankje. Dan groep 3 met Pearl en Ginny Misschien is het dan het handigste dat de fotografen in 2 groepen gaan aangezien er maar 2 paardjes zijn, of we moeten onze Bobby ombouwen als paard haha
Als dat gedaan is terug naar huis en dan kunnen we even kijken of het mogelijk is om blackfoto´s te maken maar dit is afhankelijk van de stand van de zon.
Als jullie nog wensen hebben of een ander plekje willen om te fotograferen kan dat allemaal.
Een precies schema geef ik jullie hier maar het zal er zo een beetje uitzien. fotografen groep 1 1. Suussiej 2. AZNLady 3. loesje2004
groep 2 1. Verography 2. Larissabest 3. Frederieke_
Owja voor ik het vergeet. Zorg dat je warme kleren aan of bij hebt. ze hebben goed weer af gegeven maar ook behoorlijk wat wind en we zitten hier midden in de polder
AZNLady
Geplaatst: 27-09-13 12:26
Loesje2004, kan niet. En zij is mijn vervoer erheen. Is er iemand die langs een station komt dat die mij daar op kan pikken ?
Edit: Ik heb waarschijnlijk wel een vervangende fotograaf. Ze moet even kijken of ze kan.
Oh, gelijk nog even een vraagje. Ik heb oude schoenen die ik waarschijnlijk wel aandoe, is het handig om een rijbroek aan te doen i.v.m ''viezigheid''? (zoals de meeste mensen het noemen, ik noem het gewoon paardengeur )
Ik hoop heel erg dat ik morgen nog kan komen helpen. Heb een gezwollen spier in mn knie die erg pijnlijk is.. Vandaag naar de fysio geweest maar die heeft niet veel goeds gedaan Hopen dat een nachtje goed slapen helpt!
gewoon iets aandoen wat vies mag worden, als dat je rijbroek is zou ik zeker je rijbroek aan doen! ik doe een oude spijkerbroek aan met jodphurs denk ik, en mn paardrij jas