Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
biancailona schreef:nope, onverwachts iets tussen gekomen, maar vond ook gewoon gek dat er geen reserves ineens waren en wij in begin nog wel op reserve stonden.
biancailona schreef:nope, onverwachts iets tussen gekomen, maar vond ook gewoon gek dat er geen reserves ineens waren en wij in begin nog wel op reserve stonden.
Citaat:Matig positief, (nog) geen sprake gelukkig van beenspalk.
Lijkt volgens nieuwe revalidatiearts dat het een verkorte kuitspier + hamstring is. Als we dat in gaan spuiten is het 50/50 kans dat het beter gaat, anders naar andere oplossingen zoeken.
Ben ik ff blij dat ik geen angst heb voor die spuiten die toch wel lekker pijn gaan doen. Hopen maar dat t werkt, dat ik beter loop en dat ik minder last van mijn rug krijg
EllisL schreef:Ik heb redelijk goed nieuws gehad, ik kopieer het ff van FB:Citaat:Matig positief, (nog) geen sprake gelukkig van beenspalk.
Lijkt volgens nieuwe revalidatiearts dat het een verkorte kuitspier + hamstring is. Als we dat in gaan spuiten is het 50/50 kans dat het beter gaat, anders naar andere oplossingen zoeken.
Ben ik ff blij dat ik geen angst heb voor die spuiten die toch wel lekker pijn gaan doen. Hopen maar dat t werkt, dat ik beter loop en dat ik minder last van mijn rug krijg
Nu moet ik binnenkort die spuiten hebben. 5 in elke spier en dan een aantal dagen achterelkaar, weet nog niet wanneer dat dat gaat gebeuren, maar tot die tijd moet ik rustig aan doen.
Dus ik denk dat het beter voor me is om niet meer mee te gaan... (heb ook niemand die me weg kan brengen/ waarmee ik mee kan rijden)
AZNLady schreef:Ik heb het schema af maar mis wel 1 model.
Maar ik ben helemaal bergeten Noaksy te berichten.
Hier is het schema.
Is hij duidelijk ?
Schema