Ik heb één model aangemeld en van de ander nog niets teruggehoord, maar was helaas vandaag en gisteren flink ziek, dus even niet in staat erachteraan te zitten, sorry! Heb net nog wel een PB gestuurd naar iemand, hopelijk niet te laat.
dus uiterlijk 7 juli de modellen en dan gaan we direct daarna stemmen
Anoli
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-13 12:11
Modellen Er is plek voor 8 modellen, waarvan er 2 zullen worden gekozen door mijzelf en deze gaan sowieso mee naar de meeting(model 1 en model 2). De overige 6 modellen worden benaderd door de fotografen zelf, elke fotograaf mag 2 modellen benaderen die zij graag voor de lens wil hebben. In totaal zullen er dus 14 modellen benaderd worden. Van deze 14 modellen worden er 6 uiteindelijke modellen gekozen door middel van stemmen. De overige modellen zullen op de reservelijst komen te staan, ook uiteraard op volgorde van stemkeuze. Wanneer je als fotograaf een model hebt benaderd en deze geeft aan mee te willen én te kunnen, stuur mij dan een pb met Naam model Naam eigenaar Ras Bijzonderheden Foto
Er is géén open aanmelding mogelijk voor de modellen!!
Opgave van modellen kan tot 7 juli !!!
1. Naam model: Devil Naam eigenaar: Inky_Devil Ras: Volbloed x Amerikaanse appaloosa Bijzonderheden: Bokker: Anoli // Ilona
2. blijft nog even een verrassing Naam model: Naam eigenaar: Ras: Bijzonderheden: Bokker: Anoli // Ilona
3. Naam model: Fuego Naam eigenaar: Gaucho Ras: Criollo Bijzonderheden: Bokker: Jennefer
4. Naam model: Pokerface Naam eigenaar: Arlette1991 Ras: Tinker Bijzonderheden: Bokker:Jennefer
5. Naam model:Dylano Naam eigenaar: Annash Ras:NRPS Bijzonderheden: Hengst Bokker:Marlies
6. Naam model: Candor Naam eigenaar: Angela Ras:PRE Bijzonderheden: kan goed los lopen in paddock's tijdens fotomeetings Bokker: Sandra
7. Naam model: Grelo Naam eigenaar: WE-Holland Ras: PRE Bijzonderheden: Hengst, Loopt mee in de Working Equation Bokker:Marlies
8. Naam model: Lucentum Naam eigenaar: ilonab Ras: PRE Bijzonderheden: knappe verschijning Bokker: Ilona
9. Naam model: Jacko Naam eigenaar: Kelly van Gent Ras: Arabier x Tinker kruising Bijzonderheden: rijdt mee in de Working Equitation Bokker: Melissa
10. Naam model: Barakee BF Naam eigenaar: Chess Arabians Ras: Arabisch volbloed Bijzonderheden: Hengst, eigenaar heeft arabisch showhalster Bokker: Nikki
11. Naam model: Lorna Naam eigenaar: Leane Ras: KWPN Bijzonderheden: 20 jarige merrie, met veel karakter wat je duidelijk terugziet in haar. Na een aantal koliekaanvallen en een blessure die 7 maanden heeft geduurd en waarvan de hoop zo klein was dat het ooit nog goed zou komen is ze weer terug! Bokker: Sandra Bokkers die nog een model moeten:
12. Naam model: S.S. Lily Rose Naam eigenaar: Rosalie / Kaplaars Ras: Kentucky mountain saddle horse Bijzonderheden: Zilverappel-bruin van kleur. (momenteel geen tölt) Bokker: Ilona
Ongeacht of er 2 modellen per fotograaf zijn. Anders kunnen de modellen ook niet meer op tijd vervoer en eventueel vrij regelen...
Anoli
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-13 19:49
Modellen Er is plek voor 8 modellen, waarvan er 2 zullen worden gekozen door mijzelf en deze gaan sowieso mee naar de meeting(model 1 en model 2). De overige 6 modellen worden benaderd door de fotografen zelf, elke fotograaf mag 2 modellen benaderen die zij graag voor de lens wil hebben. In totaal zullen er dus 14 modellen benaderd worden. Van deze 14 modellen worden er 6 uiteindelijke modellen gekozen door middel van stemmen. De overige modellen zullen op de reservelijst komen te staan, ook uiteraard op volgorde van stemkeuze. Wanneer je als fotograaf een model hebt benaderd en deze geeft aan mee te willen én te kunnen, stuur mij dan een pb met Naam model Naam eigenaar Ras Bijzonderheden Foto
Er is géén open aanmelding mogelijk voor de modellen!!
Opgave van modellen kan tot 7 juli !!!
1. Naam model: Devil Naam eigenaar: Inky_Devil Ras: Volbloed x Amerikaanse appaloosa Bijzonderheden: Bokker: Anoli // Ilona
2. blijft nog even een verrassing Naam model: Naam eigenaar: Ras: Bijzonderheden: Bokker: Anoli // Ilona
3. Naam model: Fuego Naam eigenaar: Gaucho Ras: Criollo Bijzonderheden: Bokker: Jennefer
4. Naam model: Pokerface Naam eigenaar: Arlette1991 Ras: Tinker Bijzonderheden: Bokker:Jennefer
5. Naam model:Dylano Naam eigenaar: Annash Ras:NRPS Bijzonderheden: Hengst Bokker:Marlies
6. Naam model: Candor Naam eigenaar: Angela Ras:PRE Bijzonderheden: kan goed los lopen in paddock's tijdens fotomeetings Bokker: Sandra
7. Naam model: Grelo Naam eigenaar: WE-Holland Ras: PRE Bijzonderheden: Hengst, Loopt mee in de Working Equation Bokker:Marlies
8. Naam model: Lucentum Naam eigenaar: ilonab Ras: PRE Bijzonderheden: knappe verschijning Bokker: Ilona
9. Naam model: Jacko Naam eigenaar: Kelly van Gent Ras: Arabier x Tinker kruising Bijzonderheden: rijdt mee in de Working Equitation Bokker: Melissa
10. Naam model: Barakee BF Naam eigenaar: Chess Arabians Ras: Arabisch volbloed Bijzonderheden: Hengst, eigenaar heeft arabisch showhalster Bokker: Nikki
11. Naam model: Lorna Naam eigenaar: Leane Ras: KWPN Bijzonderheden: 20 jarige merrie, met veel karakter wat je duidelijk terugziet in haar. Na een aantal koliekaanvallen en een blessure die 7 maanden heeft geduurd en waarvan de hoop zo klein was dat het ooit nog goed zou komen is ze weer terug! Bokker: Sandra
12. Naam model: S.S. Lily Rose Naam eigenaar: Rosalie / Kaplaars Ras: Kentucky mountain saddle horse Bijzonderheden: Zilverappel-bruin van kleur. (momenteel geen tölt) Bokker: Ilona
13. Naam model: Sayra Naam eigenaar: Bibianne Ras: Arabier Bijzonderheden: arabisch showtuig aanwezig, kan los in de paddock Bokker: Melissa
Bokkers die nog een model moeten: Sandra -- 0 Ilona -- 0 Melissa -- 0 Nikki -- 1 Murielle -- 2 Marlies -- 0 Jennefer -- 0 Ilona(ik) -- 1
Modellen kunnen nog aangemeld worden tot vanavond 0.00 uur. Als dat gebeurt dan zet ik die er morgen vroeg nog bij, en vanaf morgen kan er door de fotografen gestemd worden op de modellen. dit gebeurt via PB naar mij
Ik zal morgen alle fotografen een pb sturen met daarin de uitleg van stemmen, en zodra ik alle antwoorden terug heb zal ik de uitslag bekend maken Bij modellen met het zelfde aantal punten op de laatste plaats zal ik zelf de beslissende keuze maken, want het is té tijdrovend om daarover nog een keer te stemmen.
Ik heb helaas een afmelding gekregen van bokker kaplaars. Zij krijgt Lily rose niet geladen in de trailer en ziet er ook geen kans meer voor om dit alsnog voor elkaar te krijgen voor 25 augustus.
De fotografen die nog moeten stemmen kunnen dus niet meer stemmen op lily rose!!!
Dan mag je die punten die je aan lily rose hebt gegeven geven aan een ander model
Jij en Jennefer mogen dus nog een ander model kiezen en daar de punten aan geven die je eigenlijk aan lily rose had gegeven
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 12-07-13 22:36
Is er een fotograaf met wie ik mee kan rijden? Dan mag ik van Ilona nog mee
Ilona
Geplaatst: 12-07-13 22:39
Ik moet nog even kijken of ik met de auto ga, met melissa (?) carpool of met het OV ga.. Anders kan je wel met mij mee rijden, moet je alleen even kijken hoe je in Zeewolde komt..