Sluitingsdatum is vandaag, als de fotografen alvast beetje na willen gaan denken over de modellen, dan kan dat morgen of vanavond na sluitingstijd bekend gemaakt worden. Dan kunnen we ook gelijk een datum vastzetten. vindt het leuk dat er zoveel aanmeldingen zijn!
Ik kan eigenlijk nog helemaal niet zeggen welke datums ik kan, want ik heb komende drie weken tentamenweken en ik krijg ergens deze week het rooster, maar ik heb geen idee wanneer. Misschien vanavond al, maar misschien ook pas over een paar dagen...
Lucy_1
Geplaatst: 04-06-13 19:03
Hier ook nog wel een knappe dame die (als ik die dag kan) op de foto mag! Fotograven mogen zelf kiezen, voorpluk in vlecht of los
Ik ben benieuwd welke modellen er gekozen worden!! En natuurlijk welke dag! Als Maud met Doublon en ik uit worden gekozen hebben we waarschijnlijk samen vervoer, anders moet ik nog op zoek (als ik uit worden gekozen natuurlijk!! )
Ik ook..... Hopelijk kan ik samen met lucy_1. Verhuis van de zomer naar Almere dus zou waarschijnlijk m'n laatste optie zijn om dit met m'n topper te kunnen doen.
hoop dat ik gekozen wordt! altijd een droom van me geweest maar al 3 keer op rij niet naar het strand kunnen gaa door gebroken arm of andere dingen. hoop dat het nu toch eindelijk lukt maar we zullen zien!
Barb12
Geplaatst: 04-06-13 21:43
Hier nog een leuke foto van onze Telma!
Laatst bijgewerkt door Barb12 op 04-06-13 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
irise456
Geplaatst: 04-06-13 21:45
Ben benieuwd welke modellen er worden gekozen
AppaloosGirl
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-13 21:45
Wat leuk! Die foto is genomen op grol, daar sta ik met mijn paarden
Anoniem
Geplaatst: 04-06-13 21:46
Red je dat met 10 modellen als je v.a 19U pas op het strand mag?