Er komt sowieso nog een vaste planning kwa tijden. Een baseerd op goed weer en een baseerd op wat minder weer. Maar verder gaat alles volgens plan.
xDenies
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-13 14:12
Zo, ongeveer anderhalve maand en dan is het zover
Ik ben zelf druk bezig met veertjes aan te schaffen en mijn look compleet te krijgen. Heb al de juiste broek gevonden, deze gaat nog op de kontzakken bewerkt worden, ik trek namelijk wel mijn chaps aan Nu nog opzoek naar een leuke top/shirtje, maar wel in indianen style - haha. Maar dat is nog een klus zeg!
Pfoooee.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-07-13 19:49
ben benieuwd! Ik heb vorige week al even mogen oefenen, een forum waar ik ook zit, hield "Ponykamp voor Volwassenen" en daar moest natuurlijk een verkleedpartij bij
en
Was leuk (alleen jammer dat we maar een klein veldje ter beschikking hadden, en dat had OF tegenlicht OF een hek.. Maar gelukkig is het dazenseizoen weer voorbij als deze meeting is
Ze zagen er inderdaad héél gaaf uit. Zag ze op HN al
Beeb is ook alvast aan het oefenen:
Ook de laatste dingetjes aan het tuig word gemaakt. Moet nog een touwhalster met teugels aanschaffen, gaat een vriendin voor zorgen. Dan nog veertjes, en straks gaan we naar de stad voor shirtje en broek. Ben lekker bezig, vraag me af wie er nog meer zo in de weer is x'D
Heb er veel zin in! Al hoop ik dat ik tegen die tijd wel een fijner toestel heb.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 07-08-13 18:34
welke body heb je nu dan Leonyr? En welke heb je op het oog? (ik ga eind deze maand ein-de-lijk mn D5200 aanschaffen )
Leonyr
Geplaatst: 07-08-13 18:39
_l_amanda_l_ schreef:
welke body heb je nu dan Leonyr? En welke heb je op het oog? (ik ga eind deze maand ein-de-lijk mn D5200 aanschaffen )
Nu heb ik een soort van niets. Tenminste, mijn 5 maanden jonge Sony A65 ligt in het camera-ziekenhuis. Op het oog heb ik de Canon 70D, omdat ik de 7D eigenlijk te groot vind. Geef mij maar een smallere camera, die ligt beter in de hand.
De D5200, een mooi ding! Ook nog niet zo lang op de markt?
Ik heb me laten adviseren in een camera winkel en heb mijn trouwe Sony A200 vervangen voor een Samsung NX20 (zeg ik t nou goed) de nieuwe toekomst van de reflex camera's Zelfde kwaliteit, maar dan zonder spiegel
_l_amanda_l_
Geplaatst: 07-08-13 20:51
waarom heb je daar voor gekozen? Had er nog niet van gehoord maar ben altijd nieuwsgierig (of gaan we dan teveel offtopic? maar op het moment is er voor deze meeting niet zo heel veel te bespreken )