Bij interesse zou ik na afloop van de shoot eventueel nog een paard ophalen.
Deze staat ongeveer 5 minuten van de locatie af.
Is een 4 jarige vos.

Als ik het vandaag weet kan ik even overleggen met eigenaar en alvast het paard wassen haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayling27 schreef:Ik heb Annalisa als model weggehaald, omdat ik er tot op heden niets van gehoord heb.
Dustyenmax heb ik een pb gestuurd dat zij met haar Akita mee kan.
dynara schreef:Mayling27 schreef:Ik vind het goed Dynara.. Beter iets dan niets toch... Heb je toevallig foto..
Of een omschrijving (ras, kleur etc)
ras is Oldenburger en hij is denk ik rond de 167/170.
Alleen nog niet zo ervaren met alles, zou ook de eerste keer zijn echt van zijn terrein af.
Mayling27 schreef:Offtopic:Heb Woensdag voor het eerst weer paard gereden van iemand op de club.. (was gestopt ivm mijn gewicht)... Wil nu weer langzaam toch weer oppakken en opzoek gaan naar een paardje om te (bij)rijden... Het was heerlijk!!!
![]()
Mayling27 schreef:Offtopic:Heb Woensdag voor het eerst weer paard gereden van iemand op de club.. (was gestopt ivm mijn gewicht)... Wil nu weer langzaam toch weer oppakken en opzoek gaan naar een paardje om te (bij)rijden... Het was heerlijk!!!
![]()
Libiris schreef:Mayling27 schreef:Offtopic:Heb Woensdag voor het eerst weer paard gereden van iemand op de club.. (was gestopt ivm mijn gewicht)... Wil nu weer langzaam toch weer oppakken en opzoek gaan naar een paardje om te (bij)rijden... Het was heerlijk!!!
![]()
top!! goed bezig! ik zeg kom ook hier maar een keer rijden, heb er toch twee
JonneN schreef:Ik kan komen morgen, mijn verstandskies is niet verwijderd. Jiehaa! Nu nog hopen op goed weer!
En als ik kom, vind ik het prima om alleen te fotograferen