Ik zal van het weekend is een tijdsplanning maken! Kunnen alle modellen even een voorkeur door geven voor de ochtend of middag groep!
Ik heb er al heel veel zin in! Foto's, meeting én ook nog bontjes is helemaal leuk voor iemand die bontjes helemaal geweldig vindt haha
Oke ik hoor het allemaal wel. Ik stuur elk model vanavnod even een berichtje.Lara heeft der eigen afgemeld als Fotograaf. Dus mag Sandra (Bo_San) nu mee.Karen is eerste Reserve!
Linsey heeft der eigen ook afgemeld als fotograaf. Dus Karen mag nu officieel mee!_Denise is eerste reserve!Fotografen die mee gaan:1. Sanne2. Priscilla3. Femke4. Nikita5. Daniella6. Mary7. Sandra8. KarenReserves:1. _Denise2. Sara3. Lor
Kaaaren schreef:Haha ik was helemaal vergeten dat ik reserve stond.... ging er al van uit dat ik mee ging Je staat toch helemaal niet reserve? Of ben ik nou zo scheel
Nee nu sta ik geen reserve meer, maar eergister nog wel!Ik dacht al weken dat ik gewoon mee kon haha vandaar
Crap ik moet werken de zaterdag dus ben het weekend in friesland. (rooster wordt pas kort vooraf bekend)Ik kan helaas dus niet Wel even een vraag, stel het zou om één of andere manier verplaatst worden vanwege slecht weer oid.Is het dan zo dat ik dan wel weer op de lijst kom?Dit omdat ik zooooo graag mee had gewild maar het nu last minute toch niet kan
Stel het wordt verzet, dan worden degene die als EERSTE officieel mee mochten, voorop gezet.Jammer Daniella dat je niet mee kan!! Maar voor _Denise is dat goed nieuws!Ik zal zo een update doen
Oei dacht dat ik net een reactie geplaatst had maar blijkbaar is deze niet helemaal gelukt Ik zou graag in de ochtendgroep komen. Moeten we het lijstje zelf quoten of liever niet?
Modellen:Ochtend - arsiana_x---Middag- Irmaaatje- LindskeXxX- Nick - Geen bokt - Meadows Otis- Smieke