Wij houden sowieso niet van wilde ritten... Kunnen best soms t gas even opentrekken, en springen vaak zat boomstammen etc mee, maar wel alles met controle dan aub.
Trouwens, de voorlopige datum voor de meeting staat op zondag 4 augustus
Moeten nog wel wat mensen stemmen, maar vind het wel een mooie datum. Hebben we nog precies 2 maanden
arizonagreen
Geplaatst: 04-06-13 23:54
4 augustus kan ik volgensmij ook! Kan t met zekerheid zeggen als we weer thuis zijn en k de agenda in kan kijken, maar eerst nog 11 daagjes genieten van de stoeterij/frankrijk!
Haha tis echt lekker hier! Ik zou lekker kunnen luieren, maar kies er toch voor om hele dag stallen te mesten, paarden te poetsen/binnen/buiten te zetten, bijna elke dag wel een jong groen ding onder mn kont, betere vakantie kan niet! En ooknog de opgroei plek van mn eigen pony haha!
Dit had de ideale shoot plek geweest ook trouwens haha! Stoeterij ligt in een dal midden tussen de bossen
Putten gaat érg ver worden om eigen poowns mee te nemen, het is te doen maar dan moettie 1,5u op de trailer, heen én nog terug... Liever iets meer richting Brabant, als t voor de rest ook mogelijk is?
Ik ga wel mee om foto's te maken Op mijn eigen paard stap ik zo op, maar ik heb niet meer het lef om op een onbekend paard te stappen. 't Is mijn leeftijd zullen we maar zeggen