ik heb dit berichtje zojuist op facebook gezet, maar wil het hier toch ook even delen.
Citaat:Vandaag met Tweety bij dierenkliniek de Lingehoeve geweest. Vorige week vrijdag liep hij kreupel. Na een week was er zeker wel vooruitgang, maar toch niet voldoende naar mijn zin. Met name een bult op zijn kogel linksachter, met op de zelfde plek een soort huidbeschadiging baarde mij zorgen. Ik was bang voor een peesblessure. Dus vandaag maar Tweet in de trailer gezet, en richting Lienden.
Inderdaad wel een blessure op die plek, maar -GELUKKIG- niet de pezen zelf. Wel een bandje/ligamentje dat daar ook loopt. Dat is geïrriteerd, en daar zit vochtophoping. Ook tussen de twee grote pezen, in de peesschede zit wat vocht. Maar met wat beleid gaat hij hier op de lange termijn in ieder geval niet iets ernstigs aan overhouden. Voorlopig een paar weken rust, en dan -als hij goed genoeg is- weer gaan opbouwen.
Blij dat het niet ernstiger is dan dit. (Vervelend zat, maar het had ook echt anders kunnen zijn)
Zoals het er nu uitziet zou ik zeggen dat de fotomeeting voor Tweet wel te doen zal zijn, maar echt volle bak door het mulle zand zal tegen die tijd nog niet kunnen.
Even afwachten hoe een en ander hersteld, ik verwacht dat wat licht werk door niet al te zwaar zand tegen die tijd wel kan, maar ik hou -uiteraard- wel even wat slagen om de arm. Desnoods alleen portretfoto's, maar dat moeten we tegen die tijd maar even zien.
Jullie begrijpen dat ik baal, voor de foto's, maar vooral vanwege Tweet.
! Ik hoop dat het snel beter met hem gaat..

Forgive me.