Was tijdje niet zo actief had het enorm druk met foto opdrachten, maar 7 Juli heb ik gelukkig nog vrij staan in de agenda bij deze staat die dus genoteerd!
1. IngeN86 met Sadie: klikklik 2. IngeN86 met Jazz: klikklik 3. IngeN86 met Jules: klikklik 4. IngeN86 met Weimaraner pup 5. mamamika met Rocky; Bouvier: klikklik 6. Sonja89 met Yuko; Sharpei (Let op: geen actiefoto's): klik 7. Sonja89 met Xerox; Boxer (Let op: geen actiefoto's): klik 8. BarbaLala met Muck (en evt. Cornell); Chihuahua: klik en: klik 9. Mistymuis met Ciro; Kruising klik , klik 10. Hhilde met Beautje; Beagle: klikklik 11. Nikki026__ met Matsjoo; yorkshire terriër x Franse buldog: klikklik & klik 12. Emptywords met Chelsea; Mechelse herder:klik (of met een Jack russel) 13. Mossel met Sam; Old English Bulldog: klik 14. Liebje_ met Woody Toller pup dan 6 maanden klikklikklik 15. Choas met Flirt; Oud duitse herder pup: klik 16. Letje01 met Chihuahua Duvel: klik 17. MissRoxyy met Jethro; Duitse herder; klik 18. MissRoxy met Chenna; Duitse herder: klik
MissRoxyy
Geplaatst: 22-05-13 18:02
AtelierB schreef:
Oeh, ik heb al een paar favorieten er tussen zitten (en ik hoop dat MissRoxy toch nog kan komen met één van de herders....)
Ik kan ZEKER met de herders! Stafford gaat helaas niet door... Zoeken een goed tehuisje voor hem en ben bang dat die 7juli dan al weg is....
Er is gestemd door de fotografen en de honden zijn uitgekozen
Deze honden gaan mee:
IngeN86 met Weimaraner pup Liebje_ met Woody; Toller pup klikklik Choas met Flirt; Oud duitse herder pup: klik Letje01 met Chihuahua Duvel: klik MissRoxyy met Jethro; Duitse herder; klik Emptywords met Chelsea; Mechelse herder:klik Hhilde met Beautje; Beagle: klik Sonja89 met Xerox; Boxer (Let op: geen actiefoto's): klik
Reservelijst: 9. Mossel met Sam; Old English Bulldog: klik 10. IngeN86 met Jazz: klikklik 11. Sonja89 met Yuko; Sharpei (Let op: geen actiefoto's): klik 12. Nikki026__ met Matsjoo; yorkshire terriër x Franse buldog: klikklik & klik
Laatst bijgewerkt door saskiakefie op 25-05-13 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Hm, jammer onze puppy is niet gekozen. Maar verder wens ik iedereen veel plezier.
BarbaLala
Geplaatst: 25-05-13 15:31
Raar dat ik (Nouja Muck) 13e ben, maar okee. Vind die andere "Chihuahua" nou niet erg aantrekkelijk/ fotogeniek overkomen zo op de geplaatste foto. Veel plezier allemaal, en haal me maar van de reserve lijst af.
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 25-05-13 15:47, in het totaal 3 keer bewerkt
Leuk lijstje is het geworden! Inderdaad wel raar dat Barbalala 13e is geworden ze stond wel in mijn lijstje.
Mossel
Geplaatst: 25-05-13 15:36
Jammer van de dubbele rassen. 3x herder zonde.. Ik wacht een weekje af en dan mag ik ook van de reserve lijst, ik ga en kan hier namelijk niet op wachten aangezien het mijn hond niet is, en ik de eigenaresse ook ruim van te voren op de hoogte moet brengen.
Hoezo is dat zonde? Herder kan in trek zijn, en het zijn verschillende herders; 1 pup, 1 duitse en 1 mechelse. Ja jongens we kunnen het niet iedereen naar de zin maken, het is eerlijk gegaan op aantal stemmen en punten. En het is niet raar dat Barbalala 13e is geworden, het is gewoon gegaan nav het aantal punten wat ze heeft gekregen.
BarbaLala
Geplaatst: 25-05-13 15:49
Nouja ik vind het zelf raar, omdat ik met wandelen altijd veel complimenten krijg over hoe mooi hij is, en dan word ik nu laatste. Maargoed, smaken verschillen. Blijkbaar vinden jullie de andere "Chihuahua" mooier.(?)
3x Herder vind ik inderdaad ook zonde, beetje veel van hetzelfde, maar dat vinden de fotografen wel leuk blijkt.
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 25-05-13 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt