Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoli schreef:Variatie in niveau's krijgen is geen garantie bij een loting...
Je kunt er alleen maar toppers uitkrijgen, of alleen maar de beginnelingen, of dus die menging van beide groepen...
Dus of jullie kiezen achter de schermen en daarmee heb je zeker weten die variatie, of je doet een loting en je hebt geen idee wat er uitkomt ...
Snap je wat ik bedoel?
Nannepannie schreef:Ik snap je hoor ilona! Klopt helemaal, dat loting geen garantie is voor variatie. Maar dan heeft iedereen wel een gelijke kans om gekozen te worden. Ik bedoel gewoon dat we niet alleen de beste mensen er uit willen kiezen, maar ook anderen gewoon een kans willen bieden, snap je?
Femke, als we echt de beste fotografen bij de meeting zouden willen hebben, hadden we dat gewoon gezegd. Ik denk dat het feit dat wij voor loting kiezen toch wel zegt dat we ook de wat minder ervaren fotografen evt mee zouden willen nemen!
Ik ga nog wel even in overleg met Minh en Sophie. De loting houden we er sowieso in. Maar we zouden kunnen kijken of we na het kiezen van een definitieve datum en locatie nog genoeg mensen overhouden, en dat we er dan misschien nog 15 van maken. Ik ga even overleggen, we kijken wel even!
JuudKaas, woow 1,17! Ah zonde haha! Najaa dankjewel in ieder geval (: