maria1991 schreef:Met je paard met openbaar vervoer is niet aan te raden hahahaha nee dat sowieso niet
nou mensen.. ik moet toch echt even douchen... zie de uitslag straks wel voorbij komen... *supersonischmegasnel douchen*
Amber27 schreef:nou mensen.. ik moet toch echt even douchen... zie de uitslag straks wel voorbij komen... *supersonischmegasnel douchen*Sowieso dat de uitslag morgen pas zal worden bekend gemaakt? geen idee, maar iedereen moet weer opnieuw stemmen
xTitanic. Ja er staan er nog steeds op 2 op ovb, maar die hebben wel gestemd. Dus ga er vanuit dat die wel hun best gaan doen om erbij te zijn!:)Uitslag zal denk ik inderdaad pas morgen worden. Als het aan mij lag natuurlijk niet, maarja moet afwachten.
Mooie top 3! Leuk zeg Simone en Ersiel en Letiets natuurlijk dat jullie paarden nu samen op de foto kunnen Nu even duimen dat [***] mee mag
maria1991 schreef:ja alleen wel n ellende met plannen met zes modellen en 7 fotografen. hahaGaat elke fotograaf de kans krijgen elk paard te fotograferen?
xTitanic schreef:maria1991 schreef:ja alleen wel n ellende met plannen met zes modellen en 7 fotografen. hahaGaat elke fotograaf de kans krijgen elk paard te fotograferen? Dat hoop ik wel toch
Dat is juist de reden dat we het aantal modellen terug hebben gebracht naar 6 Dus ja,iedere fotograaf zal ook ieder model voor zijn lens krijgen
Evelyne schreef:Dat is juist de reden dat we het aantal modellen terug hebben gebracht naar 6 Dus ja,iedere fotograaf zal ook ieder model voor zijn lens krijgen Oeh, waren wij daar al van op de hoogte? zijn het er nu niet 5?
XTitanic: Royal de mijne gaat sowieso mee, daarom heb ik iedereen er maar op vijf laten stemmen. Maar Roy is best leuk om op de foto te zetten want we doen soms best dom: