Hoe word er gekeken, eerst de mensen van de gewone normale lijst. Wanneer op welke dag de meeste kunnen ofzo
Maybritt90
Geplaatst: 18-04-13 23:39
Het is inderdaad niet eerlijk als iedereen ook de reserve mensen mogen invullen en dan wordt gekeken naar een datum. Het gaat erom dat een datum wordt geprikt voor de fotografen en modellen. Kunnen er bijvoorbeeld 2 fotografen niet op de geprikte datum worden de eerste 2 op de reserve lijst gevraagd, kunnen die ook niet de volgende 2. Anders is het nut van een reservelijst vrij weinig..
Ooeeeps May, heb als reserve model ook de prikker ingevuld, was dat niet de bedoeling? Anders haal ik het er weer af hoor.. aangezien ik vrij onderaan op de lijst sta lijkt me da kans toch al niet groot dat ik mee kan...
Enneh... weet iemand wie "Minh" is... want als ik zoek naar de gebruiker Minh... die bestaat niet? De naam staat er ook ineens bij op pagina 2.. weten jullie dat?
Ik heb trouwens een idee en ik ben erg benieuwd wat jullie vinden.
Gezien het aantal aanmeldingen is het misschien leuk om er 2 meetings van te maken. Ik woon in de buurt dus voor mij is dat geen probleem, kom ik er éentje fotograferen en éentje ga ik voor de gezelligheid mee ofzo
Qua idee, 10 fotografen en 5 paarden. Groepjes van 2 fotografen per paard.
OF
12 fotografen en 4 paarden... in groepjes van 3 fotografen per paard.
De fotografen die bovenaan de lijst staan in meeting 1, en hebben hierbij via een stemronde de eerste keus voor de paarden die meegaan (van de normale lijst, niet de reservelijst)
De fotografen die daaronder staan hebben tweede keus.
Eventueel zou zelfs een derde meeting nog mogelijk zijn met de reservekandidaten maar ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Uiteraard zal ik bij de eerste groep kijken welke data het beste uitkomt voor de deelnemers... want zij staan immers bovenaan de lijst.
Is het niet een idee om de fotograven tusen alle modellen te laten kiezen, en vanuit daar een aantal meetings te organiseren? Kleine groepen dat het niet te lang duurt, want de zon is zo onder
Niet teveel paarden inderdaad, zeker in (eind) augustus gaat de zon toch al weer eerder onder. Ik kan mij van de vorige meeting herinneren dat je maar kort te tijd hebt om de echte zonsondergang te pakken. En dan moet je ook mooi weer hebben, als het een grijze dag is wordt het qua zonsondergang ook niet spectaculair. Mijn voorkeur gaat dus uit naar 4 paarden en 12 fotografen.
Maar misschien is het ook handig om meerdere data te plannen voor als het weer niet meewerkt.
Dat was ook de opzet, maar omdat de fotografen 10 modellen erg veel vinden probeer ik een tussenoplossing te vinden...
Niekje1991
Geplaatst: 19-04-13 19:50
Hoihoi,
Ik meld mij ook af voor deze meeting. Ik ga met die van castricum mee, (mits we worden uitgekozen natuurlijk haha!) maar katwijk is voor mij toch net even teveel gedoe.
10 paarden is sowieso veel teveel. tenzij niet alle fotografen alle paarden fotograferen. En het zonsondergang moment duurt inderdaad niet heel lang dus moeten alle modellen op dat moment wel paraat staan zeg maar.. ik denk dat 4 paarden en 12 fotografen wel goed te doen is..