Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Welke modellen komen nou trouwens? Bright, Special, Henkie en Luca, maar dacht dat het er 6 waren?
edit, zie dat Unico er ook bij ziten dat Gio er bij zat maar die had zich helaas afgemeld
![]()
en dat die cremello misschien daar voor in plaats kwam...
Zo ik ben ook weer goed wakker![]()
![]()
Nicole schreef:Hopelijk morgen heb ik het rooster klaar incl de route beschrijving/adres + de tijden![]()
Zoals ik eerder vroeg: fotograferen jullie liever in groepjes (van 2) of individueel?
LisaDijk schreef:Nicole schreef:Hopelijk morgen heb ik het rooster klaar incl de route beschrijving/adres + de tijden![]()
Zoals ik eerder vroeg: fotograferen jullie liever in groepjes (van 2) of individueel?
We zijn met 6 fotografen en 6 modellen toch?
Dan zou ik gewoon gezellig in groepjes van 2 fotograferen en een ochtend en middag groep maken en dan 30 min per paard.
Nyckle schreef:En bij voorkeur de losgooi foto's ook apart, vind het altijd een beetje jammer dat een paard weinig actie meer heeft bij de laatste groep. Of denken jullie daar anders over?
Nyckle schreef:En bij voorkeur de losgooi foto's ook apart, vind het altijd een beetje jammer dat een paard weinig actie meer heeft bij de laatste groep. Of denken jullie daar anders over?
LisaDijk schreef:Nyckle schreef:En bij voorkeur de losgooi foto's ook apart, vind het altijd een beetje jammer dat een paard weinig actie meer heeft bij de laatste groep. Of denken jullie daar anders over?
Ik denk daar anders overNamelijk dat 6 fotografen naast elkaar op een rijtje, 6 erg vergelijkbare foto's oplevert (tuurlijk ieder zijn eigen stijl maar even grof gezegd). Als je het apart doet en meerdere weides af zet, krijg je altijd geheel andere foto's
Tuurlijk je hebt als nadeel dat het paard misschien al 2 keer voor jou heeft gelopen maar zeker met zo'n klein groepje als dit moet dat geen probleem zijn.