Ik kan ook niet veel meer doen hoor, ga zo kamelen fotograferen Maar deze waren echt zo klaar, bij de anderen moet ik ook de riemen wegwerken, duurt iets langer
Oef ik heb toch best een paar hele gave actie foto's van Nova in het water, ik kan niet kiezen welke ik het mooiste vind, dus zet er straks maar een heel stel neer
Hier een hele aparte (tenminste die vind ik best apart, echt buiten bij snijden nauwelijks iets aan gedaan):
Wauw.!! Hij is echt gaaf.! Ook scherp zeg.! Denk niet dat ik dat voor elkaar kan krijgen met mijn lens. Ik ga ben ik bang donderdag pas weer bewerken. Nu eventjes beetje druk met school en donderdag weekend dus dan wel weer lekker tijd.!
En ook Nova is klaar, hier is nog af en toe de riem aanwezig, die kreeg ik niet netjes weg. Op verzoek kan die wel worden weg gewerkt. Google+ (zelfde album weer): https://plus.google.com/photos/11723988 ... 6360178769
Proefjes:
astriidj
Geplaatst: 06-05-13 09:20
Wauw Sandra, ik ben jaloers op je mooie foto's! Die scherpte en de kleuren En nu al klaar met de foto's, jeetje....
Mijn voorproefje:
Froemel
Geplaatst: 06-05-13 09:21
Wat een prachtige foto's!!! Ze zijn echt super wauw!! Topic ga ik nu even kijken hoe ik deze ga aanmaken.. Foto's van jou zijn ook prachtig Astrid!!
MontyRulezz
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-13 09:33
Wow, mooi Astrid!!! Die eerste foto, precies zoals Ozzy is, geweldig
omg. Die eerste foto van Kiara van Astrid XD Kan eigenlijk niet zeggen dat dit totaal niet Kiara is Maar leuk voorproefje Ben heel benieuwd naar de andere foto's.
En ik vind het niet erg om wat langer te wachten tot alle foto's klaar zijn. Liever langer wachten op mooie foto's, dan snel afgeraffelde foto's krijgen, zodat ik niet hoef te wachten natuurlijk
Gecondoleerd, dat is niet echt leuk nee en idd misschien beter dat je niet mee bent geweest ..
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 06-05-13 22:16
ik heb ozzy af.. !
Heb wel eventjes jullie mening nodig. ! Had een knopje gevonden om grofkorreligheid weg te halen. Vinden jullie het een verbetering of minder mooi worden.. ik denk bij de 1e dat het niet mooier is maar bij de 2e wel..