Klinkt allemaal al heel erg leuk! Wat is handig aangezien het maar een klein groepje is zit ik er nog wel aan te twijfelen om het in 2 dagdelen te doen of alles in een keer?
Misschien een kleine pauze van een kwartier ertussen ofzo? Even wat eten en drinken en kletsen?
JNSW
Geplaatst: 27-03-13 21:17
Dankjewel Patty14!
@LillLady, opzich zou in een keer wel moeten kunnen lukken, maar het hangt er maar net af wat de fotografen het fijnst vinden en de modellen zelf natuurlijk.
Ja we zijn met een klein groepje, maar weet dus niet of iedereen apart een paard wil fotograferen of per 2? Als jullie dat door geven probeer ik daar morgen een schemaatje op te maken.
Ik zelf heb er geen problemen mee om alleen steeds een paard te fotograferen maar bij losgooi foto's ben ik bang dat 6 modellen weer teveel zouden zijn. Hoe denken jullie hier over?
Mis per 2 fotograferen bij portret? En dan per 3 bij de losgooi foto's?
Laurahh
Geplaatst: 27-03-13 21:28
De portretfoto's vind ik prima om alleen te fotograferen. Maar bij losgooi is het handiger om gewoon allemaal tegelijk 1 paard te doen, toch?
gaucho
Geplaatst: 27-03-13 21:29
Appaloosa is helaas reserve
Ik ga er ook vanuit dat ik een pb-tje krijg mocht er iemand uitvallen? Dan blijf ik dit topic niet speciaal volgen.
mucho
Geplaatst: 27-03-13 21:33
Ik ben blij! Ik neem wel een stel halsters mee, dan kunnen jullie zelf kiezen welke je wil fotograferen. Heb ook nog een bruin lak hoofdstel, misschien ook een optie?
En hij kan gewoon los in een paddockje. Hebben we vorige keer ook gedaan en dat gaat prima. Waren wel hogere paaltjes. Hebben jullie nog wensen vwb zijn manen?
Ik heb een showhalster, en een zwart lakhoofdstel. Geen Arabierentuig. Manen laat ik los hangen, niet in knotjes. Ze zijn megalang dat gaat me ook vast niet lukken. Ik vind het superleuk!!!! Ik ben benieuwd naar jouw paard(pony) Nicole, ik vind hem zo leuk!
Heel jammer dat ik er niet bij zit! Mocht er toch nog ruimte zijn voor 1 model: ik woon vlakbij en heb die dag vrijgehouden voor de meeting, dus kan op de valreep nog langskomen mocht het nodig zijn!
Meende dat ik office word op mijn laptop had staan, niet dus.. Kon via internet ook zo snel geen rooster planner vinden. Dus heb het even van elkaar los getypt het zijn 2 schema's waarvan jullie de beste kunnen uitkiezen ook is er nog van alles mogelijk betreft de 2e schema om met een andere fotografe te staan en voor modellen om bij de eerste groep te horen of de 2e etc.
Rudina
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-13 13:26
Schema Kootwijkerzand 26 Mei Aanvang 10:00 Verzamelen bij Houtvester van Het Hoffweg Kootwijk.
Ik moet me helaas nu al afmelden, mijn moeder heeft der dienstlijst binnen, en moet werken. Dus heb ik geen vervoer... Vind het echt heel jammer, had er wel zin in.
Chaos
Geplaatst: 28-03-13 13:43
gaucho schreef:
Appaloosa is helaas reserve
Ik ga er ook vanuit dat ik een pb-tje krijg mocht er iemand uitvallen? Dan blijf ik dit topic niet speciaal volgen.