Dan moet ik vrij gaan vragen op mijn werk, zou dan dus wel a.s.a.p willen weten of het de 18e of de 19e wordt want hoe eerder ik ben met vrij vragen hoe meer kans dat ik ook daadwerkelijk vrij krijg x). Aangezien ik de 4e en de 11e ook al vrij heb gevraagd omdat ik met vakantie ga wordt 't wel even kijken of ik vrij kan krijgen..
Rudina
Geplaatst: 17-03-13 21:05
Voor mij zou het geen enkel probleem zijn! Al sta ik reserve dus kans zal er sowieso nog niet zo snel in zitten.
Is er iemand hier die mij tv zou kunnen ophalen in oegstgeest (met een klapfietsje)en na afloop me weer droppen in noordwijkerhout? Dan kan ik gewoon naar paard toe namelijk. Als ik alles op fiets moet doen gaat me at nie meer lukken
De lijst Bij deze zijn ook de inschrijvingen gesloten! Ik heb al jullie portfolio's bekeken en ik moet zeggen, de keuze was best lastig... Als je er niet bij zit, van de zomer komt er nog een meeting op dezelfde locatie met dezelfde paarden dus hou het in de gaten! De reservelijst moet ik nog maken! De datum wordt 18 of 19 mei, dan kunnen deze fotografen ook allemaal.