Even een late reactie van mij. Was 2 weken op stage waar ik niet de beschikking had over een wifi verbinding en op mijn tel kreeg ik niet alles goed door.
Voor de gene die er om vroeg hihi. Eros heeft nooit in Hoogvliet gestaan . Het is wel een kleine draak, maar is fjord eigen denk ik?? maar uitbreken zal die niet zo snel
Is gewijzigd, Nicky en ik gaan 27 en 28 april. Dus iemand zin om alsnog foto's te komen maken?
Rainer
Geplaatst: 21-03-13 19:44
Als inschrijven nog mogelijk is lijkt het me wel leuk om te komen met mijn haf, nog nooit eerder naar meeting geweest, maar eens moet de eerste keer zijn, right
Dit zijn de beste foto's die ik zo snel van hem bij de hand heb;
Kiddokids waar staat king dan? Alex staat nl in vogelenzang de stal is bij ons nu op slot gegooid, dus hoop dat dat goed gaat.
_Elaine_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-13 13:26
kiddokids schreef:
dames wilde even melden dat er in vogelenzang is vernomen dat er een paard met Rhino is overleden.. hopelijk breekt het niet uit..
helaas komt rhino elkaar terug. er is uiteraard niet gelijk reden tot paniek.
en mocht er indd weer een grote uitbraak zijn zal ik tegen de tijd dat de meeting is uiteraard kijken hoe het er op dat moment voorstaat moet adviezen over reizen met paarden enzo.
Ik moet me helaas afmelden. Een andere meeting waar ik me al veel eerder voor opgegeven had is naar deze datum verplaatst Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!