Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dravergekkie schreef:Maar wat krijg je dan als de fotograven mogen kiezen ; die kiezen liever voor die blinkende kwpn-er dan voor een tinker in wintervacht , bij wijze van...
Het is toch de kunst om als fotograaf elk paard mooi op de foto vast te leggen
Ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan word.
Als je in de regio vlak bij je stal een meeting houd , dan is de kans groot dat idd meerdere mensen van dezelfde stal zich melden.
Het moet voor iedereen toch een leuke dag zijn zowel voor de modelen als de fotograven
_Caitlinnn schreef:Echter ben ik het wel volledig met Smurffie eens.
Wat zei verteld over de dag indeling is wel het handigst en meest voorkomend en ik krijg ook een beetje het idee dat het er om gaat dat je gratis foto's krijgt.
De fotografen zijn erg lang bezig met de foto's en eigenlijk zijn deze meetings bedoelt ter portfolio uitbreiding van de fotografen, niet voor gratis foto's voor moddelen (dan kun je ook gewoon een shoot boeken bij 1 fotograaf).
Het is jou meetingdus you're choice, maar ik denk dat je veel fotografen verliest als ze niet mogen stemmen en het is idd vaak de fotografen de hele dag en de modellen wisselen.
Lieees schreef:@dantelover, de sfeer is toch niet bepaald door dat niet iedereen het eens is met de manier van zaken. Wij geven alleen te kennen dat het op deze manier inderdaad overkomt als een goedkope manier om mooie foto's te krijgen. Ik neem aan dat ts nog nooit eerder een meeting heeft georganiseerd dus ik hoop dat ze wat met de tips doet!
dravergekkie schreef:Ik denk dat je het van 2 kanten kan bekijken.
Tuurlijk melden de modelen zich ook aan voor gratis foto's..
Maar hun daar in tegen moeten ook voorbereidingen treffen , eventueel trailer huren etc.
De fotograven daarin tegen hebben nieuw oefenmateriaal , voor eventueele uitbreiding van portfolio etc op een leuke locatie.
En voor ieder vooral een leuke dag , tenminste dat is toch de bedoeling ervan.
Het is volgens mij meer iets van de laatste tijd dat fotograven mogen kiezen welke modelen er mee gaan.
En eerlijk is eerlijk je ziet vaak toch bijna elke keer weer een aantal dezelfde modelen uitgekozen worden.
Overigens vind ik het nu overkomen alsof paarden in wintervacht niet netjes gepresenteerd zouden kunnen worden ?
Mischien kan er een lijstje gemaakt worden wie er nu wel nog mee willen ?