Zomer:

Winter:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoli schreef:de fotomeeting zal plaats vinden op Zondag 11 augustus
Dit betekend wel dat er een aantal mensen niet kunnen, maar de andere zondag die de meeste mensen konden, waren er ook mensen die niet mee konden, en vind ik nog vrij vroeg in het jaar ivm de wintervacht die er niet bij elk oudje even makkelijk af wil.
Qua weersverwachting maakt het in nederland toch niet meer uit welke datum je kiest, alles is mogelijk qua weer
Mocht je niet kunnen geef dit dan even aan in het topic dan haal ik je van de lijst af en kunnen reserve-mensen meeCitaat:Maximaal 10 fotografen!
Fotografen
1. Naam: Sani [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
2. Naam: Cynn_x // CynnFotografie// http://cynnfotografie.weebly.com
3. Naam: Freya - Wahida's Fotoshoot, Foto 1 Foto 2
4. Naam: Erna_ foto's volgen nog
5. Naam: Joscaa even 1 foto'tje
6. Naam: _Femkee Foto's
7. Naam: vivan/Sophie // http://hestipictures.weebly.com
8. Naam: BArts17 / Brechtje / https://www.facebook.com/BrechtjeFotografie
9. Naam: Yvonnev
10. Naam: Flowq
reserve:
1. Mang
Maximaal 10 modellen! ('s morgens 5 en 's middags 5??)
Modellen
1. Naam bokt: Anoli, met pony Brúnka (30 jaar) [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
2. Naam bokt: Anoli, met pony Hátid (26 jaar) [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
3. Naam bokt: xliisaa, met paard Bentley (21 jaar), [ Afbeelding ][ Afbeeling ]
4. Naam bokt: nado, met pony (kruising hackneyxshet/ijs) Nado. [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
5. Naam bokt: Meganyr, met pony (Fjord) Megan (22 jaar), [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
6.Naam bokt: Nobje, KWPN paard Noble - 20 jaar oud - stokmaat 1. 76 - [ Afbeelding ] en [ Afbeelding ]. En vorige zomer, [ Afbeelding ]
7. naam bokt: Femke_Tweety, Paard Tweety, 19 Lusitano papierloos 1.58 foto1 en foto 2
8.
9.
10.
Femke_Tweety schreef:11 augustus is genoteerd. Onder voorbehoud van vakantie, ik weet daar de data nog niet van.
Ik zou het dan leuk vinden om naast de gebruikelijke "mooie" foto's ook wat bijzondere foto's te zien.
Dus juist foto's van de grijze haren, de littekens die hij her en der heeft, zijn schieffel etc.
Uiteraard ook gewoon foto's waar hij op zijn best op staat. Maar omdat dit echt een fotomeeting voor de oudjes is, kan dat juist ook wel leuk uitpakken.
Dat ik dan straks bijvoorbeeld een soort collage maak van een paard dat er op het eerste oog geweldig uitziet, met daarom heen wat foto's van zijn "ouderdomskwaaltjes"
Waarmee je kunt laten zien dat een paard ondanks zijn kwaaltjes en dingetjes nog echt wel gewoon een erg mooi paard kan zijn. Zoiets.
Zijn er fotografen die zoiets als uitdaging zien?
Dus juist de ouderdom mooi in beeld gebracht?
Tweet heeft van dat soort plekjes en dingetjes zat...
Uiteraard kan Tweet daarnaast ook gewoon mooi op de foto, onder het zadel, door de hoop, los of wat dan ook de wensen zijn. (Incl. portugees hoofdstel, zadel en shabrak)
Anoli schreef:de fotomeeting zal plaats vinden op Zondag 11 augustus
Dit betekend wel dat er een aantal mensen niet kunnen, maar de andere zondag die de meeste mensen konden, waren er ook mensen die niet mee konden, en vind ik nog vrij vroeg in het jaar ivm de wintervacht die er niet bij elk oudje even makkelijk af wil.
Qua weersverwachting maakt het in nederland toch niet meer uit welke datum je kiest, alles is mogelijk qua weer
Mocht je niet kunnen geef dit dan even aan in het topic dan haal ik je van de lijst af en kunnen reserve-mensen meeCitaat:Maximaal 10 fotografen!
Fotografen
1. Naam: Sani [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
2. Naam: Cynn_x // CynnFotografie// http://cynnfotografie.weebly.com
3. Naam: Freya - Wahida's Fotoshoot, Foto 1 Foto 2
4. Naam: Erna_ foto's volgen nog
5. Naam: Joscaa even 1 foto'tje
6. Naam: _Femkee Foto's
7. Naam: vivan/Sophie // http://hestipictures.weebly.com
8. Naam: BArts17 / Brechtje / https://www.facebook.com/BrechtjeFotografie
9. Naam: Yvonnev
10. Naam: Flowq
reserve:
1. Mang
2: Marjoow
Maximaal 10 modellen! ('s morgens 5 en 's middags 5??)
Modellen
1. Naam bokt: Anoli, met pony Brúnka (30 jaar) [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
2. Naam bokt: Anoli, met pony Hátid (26 jaar) [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
3. Naam bokt: xliisaa, met paard Bentley (21 jaar), [ Afbeelding ][ Afbeeling ]
4. Naam bokt: nado, met pony (kruising hackneyxshet/ijs) Nado. [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
5. Naam bokt: Meganyr, met pony (Fjord) Megan (22 jaar), [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
6.Naam bokt: Nobje, KWPN paard Noble - 20 jaar oud - stokmaat 1. 76 - [ Afbeelding ] en [ Afbeelding ]. En vorige zomer, [ Afbeelding ]
7. naam bokt: Femke_Tweety, Paard Tweety, 19 Lusitano papierloos 1.58 foto1 en foto 2
8.
9.
10.
Anoli schreef:Melissa1996 schreef:Licht er aan waar?!
Ik heb twee paardjes op leeftijd, nouja 18jr en 19jr, dus héél oud...
Maar je ziet wel dat ze wat oudere worden.
Een Haflinger en een shetlander..
En anders zou ik wel willen als fotograaf..
Het wordt waarschijnlijk Beekbergen, nou zal dat niet veel zeggen maar het ligt vlakbij Apeldoorn (gelderland, paleis het loo)
Maar 18 en 19 vind ik toch wel oudere paarden hoor, dus wat mij betreft zijn ze van harte welkom![]()
Maar als fotograaf ben je ook welkom hoor
vivan schreef:Ik moet even kijken. De uitweek (utrechtse introductie) begint 12 augustus, en ik weet niet wanneer de pre uit begint. En even kijken of het wel zo handig is vlak voor zon week een heledag ergens anders zijn. Is het goed als ik me nu nog niet afmeld, maar pas over een maand oid,?
Femke_Tweety schreef:11 augustus is genoteerd. Onder voorbehoud van vakantie, ik weet daar de data nog niet van.
Ik zou het dan leuk vinden om naast de gebruikelijke "mooie" foto's ook wat bijzondere foto's te zien.
Dus juist foto's van de grijze haren, de littekens die hij her en der heeft, zijn schieffel etc.
Uiteraard ook gewoon foto's waar hij op zijn best op staat. Maar omdat dit echt een fotomeeting voor de oudjes is, kan dat juist ook wel leuk uitpakken.
Dat ik dan straks bijvoorbeeld een soort collage maak van een paard dat er op het eerste oog geweldig uitziet, met daarom heen wat foto's van zijn "ouderdomskwaaltjes"
Waarmee je kunt laten zien dat een paard ondanks zijn kwaaltjes en dingetjes nog echt wel gewoon een erg mooi paard kan zijn. Zoiets.
Zijn er fotografen die zoiets als uitdaging zien?
Dus juist de ouderdom mooi in beeld gebracht?
Tweet heeft van dat soort plekjes en dingetjes zat...
Uiteraard kan Tweet daarnaast ook gewoon mooi op de foto, onder het zadel, door de hoop, los of wat dan ook de wensen zijn. (Incl. portugees hoofdstel, zadel en shabrak)
xliisaa schreef:Ik zou het gaaf vinden om wat fotos te hebben van ons samen, die onze band weergeeft.
Misschien dat ik in een jurk kom ofzo en voor de fotografen die het leuk vinden kan ik bitloos en zadelloos rijden.
En in een paddockje kan ik soort van tuigloos rijden