Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:Datum is al gekozen en wordt 7 april.
willyr schreef:Mijn oog viel toevallig op dit topic, omdat ik ook uit Friesland kom (Giekerk) Tav de locaties heb ik wel wat opmerkingen...ik weet niet of jullie van te voren ook toestemming vragen om ergens te mogen fotograferen? Ik denk het liefste in mogelijkheden, maar sommige locaties lijken me wel erg lastig.
Suggesties locatie:
1. Kleine wielen - Leeuwarden (in de Kleine Wielen mag je niet komen met een paard)
2. Bos van ypey - Tytsjerk (Het bos van Ypey is verboden voor honden, dus paarden willen ze al helemaal niet)
3. Prinsentuin - Leeuwarden (Is midden in de stad, geen idee waar je veilig kunt parkeren om paarden van de trailer te halen, ik denk ook niet dat je de paarden in het gras mag laten lopen?)
4. Froskepolle - Leeuwarden
5. Poptaslot - Marsum
6. *zoekt het ANWB boekje op*
7. Donia state - Oenkerk (er is geen Donia State in Oenkerk, wel Stania State? Achter Stania State heb je wel een leuk bos (Grikelan en Turkije) met ruiterroutes. Er is een poel voor ruiters, waar vaak foto's gemaakt worden èn het rhodondenderonveld,waar in het voorjaar de bloemen prachtig bloeien)
8. Canadameer - Appelscha
_Daniella schreef:Ik wil jullie allen even wat vragen wat jullie van een bepaalde locatie vinden.
Ik heb vandaag met een collega dus even gezeten om een urban locatie te bespreken.
Gave locatie en voor een aantal fotografen misschien wel heel interessant alleen er is een MAAR
Zoals veel urban locaties is het verlaten en staat er een hek voor, je kan opzich wel om het hek heen (langs zijkant waar een sloot zit, er ff om heen leunen zeg maar)
Maar ik weet niet wat jullie hier van vinden en hoeveel lef jullie hebben.
Het is in een dorp en je zult er niet snel worden aangesproken ofzo omdat er regelmatig mensen komen maargoed ik kan me voorstellen dat mensen het een eng idee vinden of niet zulke lefgozers zijn
UMayDream schreef:_Daniella schreef:Ik wil jullie allen even wat vragen wat jullie van een bepaalde locatie vinden.
Ik heb vandaag met een collega dus even gezeten om een urban locatie te bespreken.
Gave locatie en voor een aantal fotografen misschien wel heel interessant alleen er is een MAAR
Zoals veel urban locaties is het verlaten en staat er een hek voor, je kan opzich wel om het hek heen (langs zijkant waar een sloot zit, er ff om heen leunen zeg maar)
Het is in een dorp en je zult er niet snel worden aangesproken ofzo omdat er regelmatig mensen komen maargoed ik kan me voorstellen dat mensen het een eng idee vinden of niet zulke lefgozers zijn
Een hek houd een beetje Friezin niet tegen hoor
sloffiee schreef:OPGAVELIJST schreef:Opgavelijst:
Modellen:
Modellen graag bij opgave 2 duidelijke foto's toevoegen.
Je kunt deze code gebruiken om je foto's overzichtelijk te plaatsen.
Deze graag achter je naam vermelden met de link naar je foto':
[url=HIER JE LINK]Foto1[/url] - [url=HIER JE LINK]Foto2[/url]
1. Hopke89 Foto1 - Foto2
2. EmmyJoycee foto1 - foto2
3. dauphine Foto1 - Foto2
4. alicelover Foto1 - Foto2
5. UMayDream Foto1
6. Fair - Foto 1 Foto 2 ~ Gelieve op profiel kijken voor meer fotos.
7. MXLISSA - Foto1 - Foto2
8. Rianne_ Foto1
9. _likepink_ Foto1 Foto2
10. Nadineex - Foto1 Foto2 links
11. Ismy - Foto1 Foto2
12.Sloffiee - [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(sorry krijg die foto`s niet zoals jullie het hebben in die link)
Fotografen:
1. _Daniella
2. Mara1
3. _l_amanda_l_ ovb
4. magda_90 Ovb
5. Maysie ovb
6. daniquexx
7. BvanhetB
8. Kiannah ovb
Reserve fotografen:
1. Nadineex ovb als ik niet word gekozen als model!
2. Ismy ovb als ik niet word gekozen als model! https://www.facebook.com/FotografieJour ... ek?fref=ts
3. Essy87
Suggesties locatie:
1. Kleine wielen - Leeuwarden
2. Bos van ypey - Tytsjerk
3. Prinstentuin - Leeuwarden
4. Froskepolle - Leeuwarden
5. Poptaslot - Marsum (al moet je daar voor betalen, er was iets mee iig. Wel heel mooi)
6. *zoekt het ANWB boekje op*
7. Donia state - Oenkerk
8. Canadameer - Appelscha
_Daniella schreef:Ik wil jullie allen even wat vragen wat jullie van een bepaalde locatie vinden.