Maar mensen die daar lopen zullen toch zelf wel rekening houden met ons. Als ze een hond hebben dat ze die even aanlijnen als ze langs willen. En dat ze niet door het fotobereik lopen maar bijvoorbeeld achterlangs ons.
Wat ik me eigenlijk afvraag, gooien we de paarden los? In de zin van dat iemand lint en prikpaaltjes meeneemt en ze daartussen laten lopen, of houden we ze aan halster/hoofdstel vast?
Ik ben met Shania in September, in t weekend, naar het strand geweest voor onze afscheidsshoot.. Was een van de laatste mooie warme dagen.. Retedruk op het strand natuurlijk, maar niemand heeft ons echt in de weg gelopen. Ze maakten allemaal plaats.. We hadden daar ook een paddock afgezet waar ze in stond te poseren en nergens last van gehad van anderen, en zo waren wij hun ook niet tot last..
We kunnen ook voor zondag 21 april gaan, en dan zondag 28 april als reserve houden als het weer tegen zit? Dan komen we SSW een beetje tegemoet en misschien is het ook wel gunstig voor de mensen die lastig zitten i.v.m. de meivakantie en vakantieplannen?
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een beetje onzin vindt om een andere datum te kiezen voor de strandwacht, terwijl ze niet bereid zijn om ons verder te helpen... Volgens mij is het stand gewoon voor iedereen vrij begaanbaar en vaak is het vooral bij de overgangen erg druk als het mooi weer is, loop je 1 of 2 strandjes verder dan is het al een stuk minder druk
Stalgenoot heeft laatst op een onwijs drukke dag dr paard gelongeerd op het strand, gewoon eerste strand dishoek en mensen gaan dan echt wel aan de kant hoor
Het was ook maar een voorstel he, de datum is nog niet definitief veranderd naar de 21e... En niet alleen voor de strandwacht, ik dacht misschien ook gunstiger voor mensen met vakantie plannen.
21e kan ik geloof ik niet, dus wat mij betreft houden we gewoon de datums, tenzij het echt niet anders kan. Ook een beetje banketstaaf voor de mensen die al vrij hebben gevraagd
Vind het eerlijk gezegd ook een beetje onzin om te gaan verzetten omdat de strandwacht het niet handig zou vinden!
Maargoed, zoals het er nu uit ziet kan ik alle voorgestelde data wel. Mocht ik aangenomen worden bij de tunnel, dan zou het kunnen dat ik moet afzeggen. Wil niet meteen in mijn eerste maand vrij moeten vragen.