MyWishMax schreef:Ook de reserve fotografen hebben een PB gehad, want ik geloof dat er nogal wat modellen zijn die de 10e juist niet kunnen
Ik heb nog geen pb gehad, klopt dat? Of bedoelde je reservehonden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DesireeK schreef:@MadelonSunny: dan kom je toch even?? is zonde als je helemaal niet komt. ik denk dat de modellen het ook wel begrijpen..
MadelonSunny schreef:DesireeK schreef:@MadelonSunny: dan kom je toch even?? is zonde als je helemaal niet komt. ik denk dat de modellen het ook wel begrijpen..
Dan blijf ik waarschijnlijk toch de hele dag hangen
Ik ga even m'n camera erbij pakken. Heb m'n bril nog op. Even oefenen
Edit: Hmm, ik twijfelHet is ook zo druk de laatste tijd op zondag. Gisteren was m'n oppaskindje hier, volgende week fotomeeting, week erna mijn verjaardag, week daarna vriend z'n verjaardag en dan zou de week daarna weer een fotomeeting zijn
DesireeK schreef:MadelonSunny schreef:Haha ja maar een dagje met m'n vriend samen zit er de aankomende weken helaas niet in. Normaal zijn we elke zondag de hele dag samen dus is afkikken
Oh ja dan is het een ander verhaal.. Maar ja.. even afkikken is soms ook wel is goeddan kan je er later weer meer van genieten
kiki1983 schreef:Rare vraag. Maar is hier een fotograaf die tegen vergoeding natuurlijk een fotoshoot van mijn zeer agressieve hond zou willen maken? Omgeving Rotterdam. Hond kan met of zonder muilkorf en blijft altijd aangelijnd.
Ladygiroc schreef:Ik kom uit Dordrecht
Daar ben ik ook een beetje 'bang' voor. Maar dat zou ik zelf snel genoeg in kunnen schatten. Mocht ik merken dat het juist averechts werkt ben ik zo weer weg. Maar naar mijn idee leek het mij wel fijn om ergens heen te gaan waar hij juist een groep honden tegenkomt waarbij de baasjes net iets meer alert zijn dan wanneer ik zo een wandelgebied induik. Vaak kom je dan een enkele hond tegen die los loopt en de baasjes geen tijd of zin hebben om mij de 'pup' te laten weten dat het niet eng is. (pup is inmiddels 5 maanden, chihuahua en vreselijk verwend door mijn moeder)
Ik wil jullie absoluut niet in de weg lopen, mijn idee was meer dat ik gewoon langs wandel en mocht hij neurotisch reageren ik dan even kan blijven staan tot hij weer rustig is. Omdat ik niemand tot last wil zijn vraag ik gewoon toestemming