Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mellis86 schreef:Wauw wat een mooie foto's kom er al voorbij! Ik ben echt super blij al met de foto's. De staande foto van Jukka die Madelon heeft gemaakt vind ik echt super mooi! Toch nog een staande foto, terwijl ze niet wilde staan. En haar blik spreekt echt boekdelen, een echte jukka blik. Ik sta hier, ik let niet op jullie maar op de rest en blijf maar heel kort staan zodat ik heeeel snel weer ergens anders naar toe kan sjezen. haha, super! Ook de ren foto is top, ze heeft (voor ons) zo'n sprekende blik.
Mellis86 schreef:ohw echt? wat is er ' mis ' mee dan? Ik als leek zie er iig helemaal niets aan.
Mellis86 schreef:ah *kijkt nog eens naar de foto* en dan naar de hond die hier naast zit * en zie het nog steeds niet.. haha. Dus goed gedaan zou ik zeggen, ik vind de zon wel mooi van de andere kant, d'r vacht licht wel mooi op aan de rechterkant. Ben er iig nog steeds erg blij mee.
MadelonSunny schreef:Mellis86 schreef:ohw echt? wat is er ' mis ' mee dan? Ik als leek zie er iig helemaal niets aan.
Haha dat zie je als 'leek' waarschijnlijk niet nee
De foto is een beetje met tegenlicht gemaakt. Ik kon er niet echt een mooie tegenlicht foto van maken zoals bij Ebby dus heb dit er van gemaakt maar Jukka is nu donker doordat de zon dus van de andere kant kwam
happyhorse schreef:@ Nescafe: Heel erg bedankt voor de foto's van Baldur. Zitten heel veel mooie foto's tussen!
De andere foto's die voorbij heb zien komen zijn ook allemaal prachtig.
Net de speelfoto's aan me ouders laten zien, die snappen nu waarom de hond nog steeds slaapt.
NESCAFE schreef:sMiekeik vind zwart wit ook altijd heel mooi dus ik twijfelde tussen kleur en Z/W.
Tussendoor nog een van Jukka:
[ Afbeelding ]