Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jackytje schreef:Tja, ik vrees ook dat we niet iedereen blij kunnen maken.. Kortom snap ik je 'frustratie' wel hoor, Zetta, maar ik denk dat met een beetje hulp er nog vele andere leuke fotomeetings gehouden kunnen worden die bij jou in de buurt zijn.![]()
Het is voor mij ook anderhalf uur rijden, ik vind dit nog meevallen, maar voor een ander is dit weer te ver. Je gaat nooit iedereen blij kunnen maken..
Zetta schreef:Jackytje schreef:Tja, ik vrees ook dat we niet iedereen blij kunnen maken.. Kortom snap ik je 'frustratie' wel hoor, Zetta, maar ik denk dat met een beetje hulp er nog vele andere leuke fotomeetings gehouden kunnen worden die bij jou in de buurt zijn.![]()
Het is voor mij ook anderhalf uur rijden, ik vind dit nog meevallen, maar voor een ander is dit weer te ver. Je gaat nooit iedereen blij kunnen maken..
Nou tot nu toe heb ik dan nog geen geluk gehad.
Ik val er telkens tussenuit.
Heb dan eens het heft in eigen handen genomen en besloten zelf een te organiseren maar daar kwam niemand op af.![]()
Maar ik denk dat ik het begin volgens jaar toch nog eens probeer want zoals ik nu kan zien zou er toch responds zijn.
HorsePhoto schreef:Hey iedereen,
ik wel nog eens laten vallen dat ik een fotografiemeeting eind maart ga organiseren, waarschijnlijk in Oost-Vlaanderen.
Het zal een beetje op dezelfde manier georganiseerd worden als de grote paardenfotografiemeeting Horse Photo event
lotte_horses schreef:HorsePhoto schreef:Hey iedereen,
ik wel nog eens laten vallen dat ik een fotografiemeeting eind maart ga organiseren, waarschijnlijk in Oost-Vlaanderen.
Het zal een beetje op dezelfde manier georganiseerd worden als de grote paardenfotografiemeeting Horse Photo event
Ik ben wel geïnteresseerd! Alleen heb ik geen idee hoe het er met het de fotomeeting Horse Photo event aan toe ging
Als hier een topic van komt wil je me dan de link geven?