via facebook met mijn mooie lichtblauwe halster

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
renskesanne schreef:ffies de nieuwste foto van sanne gister gemaakt vandaag geen foto's van haar gemaakt.
Fantabulouss schreef:renskesanne schreef:ffies de nieuwste foto van sanne gister gemaakt vandaag geen foto's van haar gemaakt.
Ik kan em niet openen
Cchanny schreef:ER KUNNEN ZICH GEEN MODELLEN MEER OPGEVEN! FOTOGRAFEN MOGEN ALTIJD NOG OP DE RESERVELIJST!
Datum: April 2013
Fotografen:
1. Iris (Fantabulouss) *website*
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
4. Robin (heidiLOVER) *website*
5. Richard (Bagheera_206) *website*
6. Nina (Ninaa_) *website*
7. Marit
8. Aniek1985
Reservefotografen:
1. Evy
2. Wendy (Lipydo) *website*
3. Nicolette (Nicolettehb) (ovb)
4. Chantal (Cchanny) Website click!
5.
Modellen:
1. Renskesanne - Sanne *foto* & Replay *foto* & Las *foto*
2. DaraBariton - Dara *foto*
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
5. Thyra(geen bokker) - Belle *foto1* *foto2* *foto3*
6. LePapillon - Evy *foto*
7. Rijsa - Nickie *foto* & Rijsa *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9. REYNIR - Reynir *foto1* *foto2*
10. Silmitan - Toscana *foto*
11. Paardjes123 - Peru *foto1* *foto2*
12. devon 04 - Drybarrows Hank *foto* & Fitzview Dazzler *foto*
13. Joscaa - Bright *foto1* *foto2*
14. Borrie01 - Nox *foto*
15. Honeys - *foto1* *foto2*
16. Moonday - ???
17. Mariettjj - Lando *foto*
Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf.
Cchanny schreef:Ik zag deze als laatste staan. Dus ik dacht dat dit de goede was.
Fantabulouss schreef:Voor de duidelijkheid even de juiste lijst met Chantal erop![]()
ER KUNNEN ZICH GEEN MODELLEN MEER OPGEVEN! FOTOGRAFEN MOGEN ALTIJD NOG OP DE RESERVELIJST!
Datum: April 2013
Fotografen:
1. Iris (Fantabulouss) *website*
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
4. Robin (heidiLOVER) *website*
5. Richard (Bagheera_206) *website*
6. Nina (Ninaa_) *website*
7. Marit
8. Aniek1985
Reservefotografen:
1. Evy
2. Wendy (Lipydo) *website*
3. Nicolette (Nicolettehb) (ovb)
4. Chantal (Cchanny) *Website*
5.
Modellen:
1. Renskesanne - Sanne *foto* & Replay *foto*
2. DaraBariton - Dara *foto*
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
5. Thyra(geen bokker) - Belle *foto1* *foto2* *foto3*
6. LePapillon - Evy *foto*
7. Rijsa - Nickie *foto* & Rijsa *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9. REYNIR - Reynir *foto1* *foto2*
10. Silmitan - Toscana *foto*
11. Paardjes123 - Peru *foto1* *foto2*
12. devon 04 - Drybarrows Hank *foto* & Fitzview Dazzler *foto*
13. Joscaa - Bright *foto1* *foto2*
14. Borrie01 - Nox *foto*
15. Honeys - *foto1* *foto2*
16. Moonday - Rakker *foto1* *foto2*
17. Mariettjj - Lando *foto*
Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf
heidiLOVER schreef:Ik heb dan tegen die tijd ook een touwhalster van horsebeads met van die veertjes en klipjes voor in de manen en zon halsrope![]()
Die heb ik namelijk net besteld, misschien ook wel leuk voor een van de paarden. Maat cob
Ook nog een leren halster kop en hengstenketting en nog een ander touwhalster
Nouja ik heb erg veel dus kan dat wel allemaal uitzoeken.
Fantabulouss schreef:heidiLOVER schreef:Ik heb dan tegen die tijd ook een touwhalster van horsebeads met van die veertjes en klipjes voor in de manen en zon halsrope![]()
Die heb ik namelijk net besteld, misschien ook wel leuk voor een van de paarden. Maat cob
Ook nog een leren halster kop en hengstenketting en nog een ander touwhalster
Nouja ik heb erg veel dus kan dat wel allemaal uitzoeken.
Ja iedereen die mooi of apart tuig heeft mag het gewoon meenemendan kunnen we ter plekke even kijken
![]()
Ik ga zo richting m'n werk dus zal vandaag wat minder reageren, misschien tussen de middag even via m'n telefoon. Maar vanaf 18u ben ik weer aanwezig