Ik ben nu bezig met een site te maken waar de fotografen de foto's op kunnen zetten, als deze klaar is zal ik de link hier neer zetten En dan zullen er langzamerhand foto's op komen te staan!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-01-13 15:34
Dat is snel dan. mijn mannetje slaapt alweer, die is echt weer af. ik ga zo ook weer piiten, dan valt redelijk opgeknapt zijn toch wel tegen. En onze oude ligt ook in dromenland.
Ik ben benieuwd naar alle foto s. ook de actiefoto s van iedereen. En heel nieuwsgierig naar de renfoto.
ik ga kijken ik ben hard bezig met uitzoeken en dan nog even verkleinen/logo erop dus wordt laat of morgen sorry moest hier thuis ook eerst alle dieren nog verzorgen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-01-13 18:48
Die labrador is echt een gespierde bink, was me nog niet zo opgevallen maar nu wel. onze oude baas staat er nog goed op, je ziet niet eens zijn grijze staarogen. En zijn tong is niet eens blauw, goed gekozen en geeft precies zijn intensie gedrag weer. Knap.
Up_to_Date
Geplaatst: 06-01-13 19:16
Bedankt voor de leuke middag!! Blitz heeft zich voorbeeldig gedragen, behalve het vele blaffen maar goed... Ga nu even de site bekijken!
helaas zijn mijn foto's allemaal wat donker vind ik op de pc.. maar veel gaan oefenen
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-01-13 20:19
Maakt niet uit, iedereen staat erop. en het weer was nu ook niet super. Ben nog verbaasd over de goede kwaliteit van de foto s tot nu toe. De lichtomstandigheden waren nu niet super goed.
Laurahh
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-13 20:20
Met bewerken kan je ze misschien wel een tikkeltje lichter maken!
xxitsmexx
Geplaatst: 06-01-13 20:35
ik ben nu bezig met langzaam wat op de site aan het zetten wil er vanavond van iedereen een aantal op hebben