YamaSaki schreef:Trouwrns nog meer mensen met een lekkere rode winterjas?
Heb er een en vind dat zo een lekker opvallende kleur als het winter is haha
Ik heb een dikke rode winterjas, mét bontkraag (maar wel een kleintje) haha.
Is wel een grotere maat, zelfs eigenlijk wat te groot voor mij, maar anders was ie te kort 
thoraklover schreef:En nog een vraag: krijgen de modellen de foto's gratis, word wordt er een vergoeding voor gevraagd?
Van mij krijg je een aantal (geen idee nog hoeveel, meestal rond de 15-20, maar dat is met dieren, dus weet niet hoeveel ik bij mensen schiet) verkleinde foto's met watermerk gratis. Afdrukken of originele digitale formaten vraag ik wel geld voor. Maar nogmaals, ik heb helemaal geen ervaring met mensen fotoshoots, dus ik weet het niet zo goed eigenlijk..
Daisyree schreef:Ik zou er op zich niet zo'n probleem mee hebben om mijn beste foto afgedrukt naar het model te sturen of 1 digitaal bestand. Ik vind het persoonlijk met modellen ook anders dan met paarden.
Maar goed dat is mijn mening en zoals Fiffill zegt, het is mij idd bekend dat het in de modellenfotografie anders gaat dan in dierenfotografie.
Extra afdrukken of digitale bestanden kunnen dan altijd nabesteld worden.
Maar met 1 heb ik niet zo'n probleem. Misschien een uitzondering en kiezen voor een middenweg waarbij we allemaal tevreden zijn?
Ik denk dat ik hierin mee ga. 
Fiffill schreef:Het hangt er ook een beetje vanaf hoe groot "webformaat" is natuurlijk. 640x480 is wat anders dan zeg, 1000xnogwat. Maar ik ben gewend om een aantal foto's gewoon op groot formaat te krijgen, zo gaat dat meestal als je op deze manier werkt

(al teken je dan ook vaak nog een contractje maar dat is met een meeting misschien wat lastiger)

Fotograaf foto's, model foto's, lijkt me toch het meest fair.
Mijn 'webformaat' is 800x600 pixels. Boktformaat eigenlijk dus.