Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindy1982 schreef:Ik neem neva-jade mee.. Voor mij het liefst een zondag ivm mijn bedrijf en zo laat mogelijk in april ivm herstel van mijn eigen bevalling als uk word gekozen dan komt er een plekje vrij als fotograaf dan richt ik me op uk en neva- jade
Uk kan liggen,zitten,buiging,stijgeren, bokken, chambette .. Spaansepas zijn we mee bezig. Nee schudden en ik meen de spagaat geloof dat ik alles heb nu hihi
Marjoow schreef:myrnaV schreef:
Niet in het voorjaar als de andere paarden (vooral merries) in de buurt zijn! Dan krijgen jullie een ander soort show te zien![]()
Ik hou hem liever vast want z'n hormonen zijn dan alweer flink in de weer!
Kan hij wel aan een longeerlijn dan![]()
En dan rechte stukken zeg maar xD
Chanice92 schreef:Hoi! val nog even het topic binne! maar kan ik nog mee als fotograaf??
kon even zo snel geen lijstje vinden!
naturalwayx schreef:Dan kan ik eventueel mee!
Ik heb hier nog foto's van Lady, ze kan altijd los meelopen etc.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bagheera_206 schreef:borrie01 schreef:Het moet voor 1 mei dat is alles waar we rekening mee moeten houden.
Ik dacht zelf 1 van de zondagen in april te doen. Dan hebben we nog tijd zat om alles piekfijn in orde te hebben.
Alle zaterdag zijn ook prima hoor.
Elmars_Floor schreef:Azhar enfloor kunnen denk ik wel los tussen de paaltjes. Weet niet of wat bredere schrikdraad erg vervelend is voor de fotografen? Ik heb ook prik paaltjes maar geen stroom voorzieningen. Zondag gaat onze voorkeur ook naar uit als we gekozen worden