NienSCHaap, als je auto nog niet klaar is kan je met ons meerijden! Is je paard makkelijk te laden?
NienSCHaap
Geplaatst: 28-10-12 21:39
Néé geen lastige lader, (klopt wel even af) zullen we elkaar op de hoogte houden, gelukkig hebben we nog ff om te regelen. En dan gooi ik ook wel wat bij de benzine
Haha ja dat is zo (genoeg hulp terug weg) enige wat ze kan doen is even stoppen voor de klep rond kijken en zich laten overtuigen dat ze er wel op kan lopen, nooit gek gedaan.
XiiaaooNaa
Geplaatst: 28-10-12 21:47
Maar Melis, stuur je dat hele stuk met info ook via mail? (:
Bamorka
Geplaatst: 28-10-12 21:47
haha ze past oooveral tussendoor, ze springt over longeerlijnen en tussen een grote baal stro en de trailer in door.. En soms heeft ze gewoon d'r dag, loopt ze er zo op! Vooral als er al een ander paard op staat.
Oh NienSCHaap, das wel fijn.. Wubha steigert alles bij elkaar
Anoniem
Geplaatst: 28-10-12 21:51
XiiaaooNaa schreef:
Maar Melis, stuur je dat hele stuk met info ook via mail? (:
Ja, iedereen krijgt ook nog een PB maar dat wordt later deze week. Als je het via de mail wil zul je even je e-mail moeten PB'en
NienSCHaap
Geplaatst: 28-10-12 21:51
Oh haha een grapjas dus we houden contact, ga nu gauw slapen, morgen weer vroeg een nieuwe week in, blegh geen zin!
Het was echt heel moeilijk kiezen en ik vind het erg jammer dat ik toch mensen moet teleurstellen. Maar 10 modellen is echt de max. voor op een winterdag. Je moet op zijn laatst toch om 5 uur klaar zijn met fotograferen.
Zit er ook over te denken om daar een keer een buitenrit te gaan maken. Mijn paard kent dat niet (en ik ook niet) en mocht ze wel een keer gaan, de paden zijn daar kilometers lang. Dus dat durf ik wel aan Ik heet trouwens [naam], is misschien makkelijk voor als het zo ver is
Hoe doen de fotograven het met hun copyright, heb n.l. wel eens van iemand anders gezien die op zo'n fotomeeting was geweest dat dat dwars door het paard stond. Dat vind ik wel erg zonde van de foto... gewoon netjes in de hoek vind ik veel mooier staan.