DesireeK schreef:Nescafe heeft een hele goede truc om paarden alert te krijgen.. Ik weet niet of die al gebruikt is de vorige keer???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NESCAFE schreef:DesireeK schreef:Nescafe heeft een hele goede truc om paarden alert te krijgen.. Ik weet niet of die al gebruikt is de vorige keer???nee toen kende ik die nog niet. Maar koeien geluiden willen ook nog wel eens helpen. En een ander paard wat verder weg.
NESCAFE schreef:DesireeK schreef:Nescafe heeft een hele goede truc om paarden alert te krijgen.. Ik weet niet of die al gebruikt is de vorige keer???nee toen kende ik die nog niet. Maar koeien geluiden willen ook nog wel eens helpen. En een ander paard wat verder weg.
LynnDenise schreef:Mocht er iemand vandaag tijd hebben om naar Rhoon te komen moet diegene mij even een pb sturen. Mens of dier![]()
(heb tot half 3 de tijd)
En over het weer, misschien dat we dat moeten bekijken als we op buienradar 48u vooruit kunnen kijken.
Wel ben ik benieuwd naar een tijdstip
xDenies schreef:Hoeveel uur hebben de fotografen nodig voor het aantal paarden? Om daar mee te beginnen.