Het bericht hoeft de grote open wereld nog niet in maar m'n paps heeft vandaag verteld dattie wil scheiden van mn mams... Dus even heavy nieuws, en chaos in hoe wat enzo...
Die is ook erg stoer!!! 5 modellen is wel echt mijn persoonlijke max...anders wordt het voor mij een te lange dag, dat hou ik lichamelijk niet vol...4 vond ik prima...
LS_fotos
Geplaatst: 14-10-12 19:10
Ik meld me bij deze na een PB van Majo.
Laatst bijgewerkt door LS_fotos op 14-10-12 19:35, in het totaal 2 keer bewerkt
Mijne zijn nu allebij geschoren, Buckje krijgt wel al weer wat vacht maar die scheer ik begin nov nog een keer, dus dan issie weer glad! Als 2 draadjes word afgezet kan Buck zoiezo los, Lizzy is even twijvel hoe het word afgezet en hoe ze is anders longeerlijn, maar denk wel los!
Hij kan zitten, stijgeren en liggen, spaanse pas enz dus misschien wel leuk????????? Die andere kan gapen, spaanse pas en liggen.
EquiPhoto
Geplaatst: 14-10-12 19:42
Marjoow schreef:
Weet ik niet, maar de bonte van de vorige pagina loopt alleen endurance, dus ik denk niet dat ie "leuk kan lopen" in de zin die jullie bedoelen
Dan valt de bonte voor mij wel af, heb inmiddels al aardig wat bonten in mn portfolio. En ik zoek juist spectaculaire actiefoto's... maar als de rest deze pony graag wil, geen probleem uiteraard
inderdaad dan wil ik liever die laatste 2 maar voor de paardjes is het ook beter dater niet meer dan 4 zijn want ze moeten ook nog eens zonder deken staan en het zal wel waaien dus lekker koud voor ze