Fotomeeting Mini's en andere aparte paardjes; Soesterduinen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:38

Oei dan is Shappa er ook niet mee bij neem ik aan?:(

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:39

Voor whister (zilvergrullo) had ik op pagina 4 zelf andere foto's, ik weet niet of die erbij kunnen?
Als het niet te veel moeite is :o

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 23:39

arsiana_x schreef:

Ik zag je pb net. Ik heb de inschrijving gesloten. Wil je dat hij nog op de reservelijst komt? :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 23:44

Irenaa schreef:
Mijn complimenten voor de goede organisatie Madelon, alles netjes geregeld en allemaal erg duidelijk zodat mensen achteraf niet hoeven te gaan 'zeuren' dat ze het er niet mee eens waren.

Dankjewel! :) Doordat ik meerdere meetings heb georganiseerd weet ik wat me te wachten staat en weet ik dat alles duidelijk maken voor mensen en het plannen erg belangrijk is om er een goede en gezellige dag van te maken. Ik ben erg blij met de vele aanmeldingen! Alleen het weer moet nog meezitten :')

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:52

MadelonSunny schreef:
arsiana_x schreef:

Ik zag je pb net. Ik heb de inschrijving gesloten. Wil je dat hij nog op de reservelijst komt? :)

Ja zou leuk zijn :)

MadelonSunny

Re: Fotomeeting Mini's en andere aparte paardjes; Soesterduinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 10:05

@arsiana_x Prima dan zet ik je erbij :)

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:06

MadelonSunny schreef:

Hoe lang is die reservelijst al?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 10:16

arsiana_x schreef:
MadelonSunny schreef:

Hoe lang is die reservelijst al?

Geen idee := Maar je komt niet onderaan te staan ofso. Als er een model uitvalt wordt er gekeken naar wat voor model dat was en welke reserve dat model kan vervangen. Dit om ervoor te zorgen dat de variatie erin blijft. Dus dit heeft niks te maken met wanneer je je op hebt gegeven ;)

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:19

Wat baal ik dat ik op de reservelijst sta :+

Wat een super gave paardjes!!

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:20

Super! komt hier in het topic dan de reservelijst ook geplaatst of hoe doe je dat? Ben niet nieuwsgierig hoor :+

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 11:21

@horsieslii Haha begrijpelijk :P Je staat 4e en in ruim 2 maanden tijd kan er nog een heleboel gebeuren dus misschien heb je geluk. Zoals het er nu naaruit ziet organiseer ik volgend jaar in het voorjaar nog een fotomeeting met mini's. Als ik kijk naar de animo die er is :P Dan hebben de fotografen die in september niet meegaan voorrang op de fotografen die nu wel mee gaan.
@arsiana_x Ja ik zet de reservelijst hier neer :) Maar het kan ook zo zijn dat we 1 of 2 mini's van een stal graag mee willen en dat er 1 ineens iets heeft waardoor die niet mee kan, dat er dan een andere mini van die stal mee komt. Het is gewoon allemaal wat anders nu we met hele stallen te maken hebben :P

Oja, voor de modellen.
Een dagpas kost € 7,50 maar volgens mij kan je een dagpas voor meerdere paarden tegelijk kopen. Dan koop ik een dagpas voor 5 paarden en dan gebruik ik die voor de ochtend en voor de middag. Dus dan wordt het 5 x 7,50 = 37,50 / 10 = 3,75 per paard. Dat kon in de L&DD ook bleek achteraf := Ik zorg sowieso dat die gehaald worden dus daar hoeven de modellen niet zelf voor te zorgen :)
Iemand een idee waar je een dagpas kan kopen? Van internet word ik niet veel wijzer. Anders bel ik even naar VVV Soest.

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:28

Dagpas huren kan bij Nieuw Eldorado volgens mij. :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 11:33

@Herfstwind Thanks! Dan kunnen we daar eventueel verzamelen volgens hun website :P Zal tegen die tijd nog even bellen. Maar ze zitten vlakbij de duinen dus dat is helemaal top :D

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:34

is het makkelijk (trailer) parkeren daar?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 11:35

Op hun site staat dat als je daar in de soestduinen wil rijden dat je bij hun kan parkeren en er genoeg ruimte is :) Ik zal ze binnenkort even bellen dan weet ik het zeker.

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:38

Huh ik kan het ook niet meer vinden op de site. := Anders even bellen tegen die tijd inderdaad. :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 11:39

Herfstwind schreef:
Huh ik kan het ook niet meer vinden op de site. := Anders even bellen tegen die tijd inderdaad. :)

Ik ook niet :P Maar ik zag wel nog ergens op internet dat het bij hun kon. Maar ik bel gewoon even, anders weten hun vast wel een andere plek waar we die kunnen kopen. Moet toch wel ergens te koop zijn :')

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:40

MadelonSunny schreef:
Op hun site staat dat als je daar in de soestduinen wil rijden dat je bij hun kan parkeren en er genoeg ruimte is :) Ik zal ze binnenkort even bellen dan weet ik het zeker.

ok, thanks!

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:41

MadelonSunny schreef:
Herfstwind schreef:

Ik ook niet :P Maar ik zag wel nog ergens op internet dat het bij hun kon. Maar ik bel gewoon even, anders weten hun vast wel een andere plek waar we die kunnen kopen. Moet toch wel ergens te koop zijn :')

Lijkt me wel toch _O-

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:55

Vanaf Eldorado is het nog wel een eindje lopen naar de duinen! Te paard doe ik er stappend zeker 15 minuten over! Je kan beter bij de ingang van de duinen afspreken bij het ruiterpad en 1 iemand de vergunningen halen?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 11:57

Femkex schreef:
Vanaf Eldorado is het nog wel een eindje lopen naar de duinen! Te paard doe ik er stappend zeker 15 minuten over! Je kan beter bij de ingang van de duinen afspreken bij het ruiterpad en 1 iemand de vergunningen halen?

Ow, op google maps ziet het er zo dichtbij uit :+ Weet jij ergens een parkeerplek met genoeg ruimte voor trailers? :P

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 12:03

Een vorige meeting spraken we af op de Beaufortlaan. Dat is aan de andere kant gezien vanaf Eldorado, maar dan loop je meteen het ruiterpad op. Je kan ook op de Foekenlaan afspraken, dat is een grote parkeerplaats bij de kiosk van de duinen. Dat is alleen de ingang van de duinen voor de mensen, niet voor paarden. De modellen kunnen wel makkelijk het ruiterpad in en dan ben je snel in de duinen, de fotografen kunnen opzich er ook over heen lopen, maar zij kunnen ook naar de Dolderseweg komen, op de kruising van de Wieksloterweg Oostzijde. Die weg loopt parallel met het ruiterpad! En dan is het nog maar 5 minuten van de duinen af. Het zijn twee andere plekken in de duinen. Ik vind de tweede plek mooier, daar is ook veel heide en wat meer bos, maar het is wat lastiger om af te spreken denk ik. :P

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:12

crap.. ik kan niet kiezen :')
ik heb er nu van de 10, 6 over.. maar moet er nog 3 afhalen :')

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:46

Ik wil ook nog even toevoegen dat ik zelf liever mooie foto's heb met logo erover, zelfs dan over het paard, als 15 matige foto's, want dat kan ik idd zelf ook wel. ;)
En vind het dan ook niet erg om er iets voor te betalen, mits het geen grote bedragen zijn, ik snap ook dat ook de fotograven er werk en tijd aan besteden! ;)

Zijn het allemaal professionele fotograven?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 13:58

@Femkex Bedankt voor de info! Daar kan ik wel wat mee :)
@vroli1 Haha lastig hea :P
@Meavey Uuhm, wat noem je professioneel? Fotomeetings zijn altijd om te oefenen dus je zal ook minder goede fotografen tegenkomen. Maja, 10 fotografen, 150 foto's, dan zit er echt wel wat tussen!
Ik zal nog even een lijstje maken van de fotografen met hun site erbij. De mijne is alvast http://mdgfotografie.weebly.com