Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Irenaa schreef:Mijn complimenten voor de goede organisatie Madelon, alles netjes geregeld en allemaal erg duidelijk zodat mensen achteraf niet hoeven te gaan 'zeuren' dat ze het er niet mee eens waren.
Doordat ik meerdere meetings heb georganiseerd weet ik wat me te wachten staat en weet ik dat alles duidelijk maken voor mensen en het plannen erg belangrijk is om er een goede en gezellige dag van te maken. Ik ben erg blij met de vele aanmeldingen! Alleen het weer moet nog meezitten
arsiana_x schreef:MadelonSunny schreef:@arsiana_x Prima dan zet ik je erbij
Hoe lang is die reservelijst al?
Maar je komt niet onderaan te staan ofso. Als er een model uitvalt wordt er gekeken naar wat voor model dat was en welke reserve dat model kan vervangen. Dit om ervoor te zorgen dat de variatie erin blijft. Dus dit heeft niks te maken met wanneer je je op hebt gegeven
Je staat 4e en in ruim 2 maanden tijd kan er nog een heleboel gebeuren dus misschien heb je geluk. Zoals het er nu naaruit ziet organiseer ik volgend jaar in het voorjaar nog een fotomeeting met mini's. Als ik kijk naar de animo die er is
Dan hebben de fotografen die in september niet meegaan voorrang op de fotografen die nu wel mee gaan.
Maar het kan ook zo zijn dat we 1 of 2 mini's van een stal graag mee willen en dat er 1 ineens iets heeft waardoor die niet mee kan, dat er dan een andere mini van die stal mee komt. Het is gewoon allemaal wat anders nu we met hele stallen te maken hebben 
Ik zorg sowieso dat die gehaald worden dus daar hoeven de modellen niet zelf voor te zorgen 
Zal tegen die tijd nog even bellen. Maar ze zitten vlakbij de duinen dus dat is helemaal top
Ik zal ze binnenkort even bellen dan weet ik het zeker.
Anders even bellen tegen die tijd inderdaad.
Herfstwind schreef:Huh ik kan het ook niet meer vinden op de site.Anders even bellen tegen die tijd inderdaad.
Maar ik zag wel nog ergens op internet dat het bij hun kon. Maar ik bel gewoon even, anders weten hun vast wel een andere plek waar we die kunnen kopen. Moet toch wel ergens te koop zijn
MadelonSunny schreef:Herfstwind schreef:Huh ik kan het ook niet meer vinden op de site.Anders even bellen tegen die tijd inderdaad.
Ik ook nietMaar ik zag wel nog ergens op internet dat het bij hun kon. Maar ik bel gewoon even, anders weten hun vast wel een andere plek waar we die kunnen kopen. Moet toch wel ergens te koop zijn
Femkex schreef:Vanaf Eldorado is het nog wel een eindje lopen naar de duinen! Te paard doe ik er stappend zeker 15 minuten over! Je kan beter bij de ingang van de duinen afspreken bij het ruiterpad en 1 iemand de vergunningen halen?
Weet jij ergens een parkeerplek met genoeg ruimte voor trailers?