Lolz nee bedoelde, jij en ik gaan nog steeds Samen toch trailer is geregeld in iedergeval Als ik auto moet regelen moet ik ff mijn ouders checken Maar we appen er nog wel over heb er zin in.
TS: word er ook een lijst van reserve fotografen en modellen bekend gemaakt? iig handig voor als er uitvallers zijn. stel je staat als model 1e of 2e reserve kan er alvast rekening mee gehouden worden dat de kans nog vrij groot is dat je mee moet aangezien er vaak wel 1 of 2 uitvallen Ik heb nml bij een vorige meeting gehad dat ik een paar dagen van te voren nog een mail krijg of ik dat weekend niet nog model kon staan. Toen kon ik alles niet nog even 1,2,3 regelen
Wat is trouwens een beetje de bedoeling mbt het model staan? Ik neem aan foto's aan de hand maar ook onder het zadel? Ik neem aan dat actie foto's onder het zadel ook een aanvulling zijn voor de fotografen.... Anyways dan kan ik ook tijdig beginnen met het oppoetsen van me zadel :-P heb een western Tinker dus das net effe wat meer werk dan een dressuur zadel Gaan jullie trouwens ook de paarden los zetten in een tijdelijke afrastering? Paaltjes en draad?
Ik hoop dat ik anders eventueel op de fiets kan komen, waar in de duinen hadden jullie in gedachten? Ik weet wel dat bij de rustende jager het altijd enorm druk is rond die tijd en ZEKER op een zaterdag
Als ik jullie iets mag voorstellen zou ik zeggen de drie linden te giersbergen
Bosch en duin is op een zaterdag ook prima te doen
MS_eventing
Geplaatst: 01-07-12 21:08
VisibreTeam schreef:
Ohhh ik ben echt verliefd op Cortana
Hihi dankje
Ben met cortana ook bezig met vrijheidsdressuur en hopelijk tegen de tijd van de meeting kan ze nog meer kunstjes! (ze kan: compliment,flehmen,ja schudden, nee schudden, object oppakken,rondje draaien,kusje geven,op commando achteruit.. en we zijn bezig met liggen maar dat gaat nog een tijdje duren
Mijn voorkeur gaat ook naar rustende jager of bosch en duin. Dat ligt ideaal als je gelijk het mooie gebied in wil gaan.
MS_eventing
Geplaatst: 01-07-12 22:20
skysari schreef:
Mijn voorkeur gaat ook naar rustende jager of bosch en duin. Dat ligt ideaal als je gelijk het mooie gebied in wil gaan.
geen idee waar jullie het allemaal over hebben haha ben niet bekent in dat gebied(ga er 15juli voor het eerst heen! achja het zal vast wel een mooie plek worden
Queelens
Geplaatst: 01-07-12 22:25
Bosch en duin is zeker een aanrader. Vorige week foto's gemaakt daar van Modesta. duin, bos, heide, vennetje binnen handbereik dus hartstikke veelzijdig. en ook een grote parkeerplaats. [ITP] PRE Modesta komt over haar watervrees heen!
en voor de vrijwilligers ligt er nog een boomstammetje in het water. Kunde overheen springen
haha die is voor mij!
maar hierbij meld ik me voor de komende 5 dagen af op bokt! morgenochtend vertrek ik om half 7 naar knhs instructieweken! Maar vrijdag ben ik weer terug dus lees dan alles weer bij!