@EllisL Ja tuurlijk maar ik weet natuurlijk niet wie er dan beschikbaar is en wat de kosten precies gaan worden. Vandaar zo mijn 'oproepje'. Ik kan altijd nog kiezen uit de fotografen die beschikbaar zijn
Je kan je `voorkeuren´ even pben Denk dat zij dat dan ook wat makkelijker weten haha
Weet niet hoe het met de rest is, maar ik ben nu alleen af en toe in t topic als ik begin aan een ander paard, dus zo ben ik er soms dagen niet en dan weer wel. Het zou best kunnen dat andere fotografen dat ook hebben
Dan kan ik net zo goed gewoon de fotografen die me aanspreken een pb sturen om te vragen of ze kunnen en wat de tarieven zijn Ik dacht ik vraag het even hier. Ik volg zelf altijd FM topics waar ik met mee ben geweest nog dagelijks. Ik zie wel of het wat op levert. Zo niet, dan pb ik alsnog
Oh haha, nouja, dat kan ook Ieder heeft een andere mening wat dat betreft Ik weet iig nog niet of ik kan Heb wel even gauw in je profiel gekeken, wat een leuke haflinger zeg!
_SamanthaV
Geplaatst: 08-08-13 14:29
_Summerly_
Geplaatst: 08-08-13 19:29
Hahaha, ik heb bijna exact dezelfde foto als deze hierboven. Hij is wel gaaf!
Gefeliciteerd met je plaats bij Uitgelicht, Stephanie!
Laatst bijgewerkt door _Summerly_ op 08-08-13 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Dankjewel Allisha! Heb je nog meer foto's geschoten met je fisheye, ben echt benieuwd!
_Summerly_
Geplaatst: 08-08-13 19:56
Een stuk of 5 in totaal maar; de rest was alleen niet erg geslaagd... Maar we blijven oefenen. Ik zal de "gewone" strandfoto met de fisheye wel even uploaden als ik thuis ben.