zo zie je maar dat de foto's super mooi zijn die die dag allemaal gemaakt zijn want al 2 modellen stonden in uitgelicht de fotograven mogen trots zijn en natuurlijk de eigenaars van de modellen ook
ik moet alvast zeggen dat ik het idee krijg dat kenny de foto's nooit meer afmaakt, het spijt me zeer maar ik neem hem dan ook nooit meer mee als fotograaf
karlli
Geplaatst: 09-08-13 18:30
deviltjh schreef:
ik moet alvast zeggen dat ik het idee krijg dat kenny de foto's nooit meer afmaakt, het spijt me zeer maar ik neem hem dan ook nooit meer mee als fotograaf
ik zelf zit ook nog met foto's die ik af moet maken maar dit zijn echt de allerslaatste paar, en wil van ieder model ook wel een nette foto hebben. Tevens zit ik met het feit dat ik aan het verhuizen ben. Ik ga proberen vanavond nog alles af te werken
Ik heb de eigenaar van Milord net gemaild dat hij als cadeautje een aantal foto's mag uitzoeken om te laten afdrukken. Ik weet niet of er iemand nog tabbladen heeft met overige foto's of deze nog wil maken, zodat hij daar ook uit kan kiezen? Zo ja pb mij dan even, dan stuur ik je m'n emailadres waar ze heen mogen. Zou bijv. erg graag nog een mooie foto met hoofdstel willen, die zitten er nu weinig bij, ik gok dat de vrije foto's mooier waren. Maar voor ons heeft met hoofdstel ook toegevoegde waarde, dus als iemand nog zoiets heeft? Hoeft uiteraard nog niet bewerkt, alleen als we die foto ook daadwerkelijk zouden willen afdrukken. Topic moet ook nog steeds gemaakt worden, is druk geweest hier de laatste tijd .
ik moet milord nog afmaken, ik ga vandaag weer verder namelijk. ( veeeel te druk gehad )
astriidj
Geplaatst: 14-08-13 13:03
Sorry, ik heb er geen met hoofdstel.. heb alleen portret foto's in de paddock gemaakt.
karlli
Geplaatst: 14-08-13 13:15
ik heb alleen maar portretjes met hoofdstel van milord, zijn ook mijn enige van milord, ik zal even kijken ik wil namelijk vandaag alles maar dan ook alles afwerken.
dus ze komen eraan
wil nogmaals even zeggen dat touwtjes enzo eventueel nog wegkunnen
Fijn karlii en deviltjh, ik ben benieuwd! Was overigens niet bedoeld om iedereen weer aan het werk te schoppen he, neem rustig de tijd, is sowieso al veel werk dus ik ben blij met iedere foto die ik krijg .
karlli
Geplaatst: 14-08-13 13:36
nee ben vandaag al langer bezig, heb even wat tijd gevonden voordat ik volgende week weer super druk heb haha
Ben trouwens wel erg benieuwd of de fotografen uiteindelijk nog foto's van deze shoot in hun portfolio gaan opnemen? Op welke foto's zijn jullie zelf het meest trots?
Timo
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-13 12:01
Sofy schreef:
Ben trouwens wel erg benieuwd of de fotografen uiteindelijk nog foto's van deze shoot in hun portfolio gaan opnemen? Op welke foto's zijn jullie zelf het meest trots?
Degene staan al op mijn site!!
astriidj
Geplaatst: 16-08-13 12:04
Die van mij staan ook al in mijn portfolio. Milord staat er ook tussen