onee dan heb je nog niet alle paarden gehad dus dat gaat ook niet werken
finnens
Geplaatst: 13-04-13 20:09
Froukje_J schreef:
Haha ik heb een olympusE 450 hoor niet vaak dat mensen dezelfde hebben! Vanmij mag je pa!!
Mijn vader heeft een Canon EOS 500D en zo'n toeter lens (weet niet hoe zo'n ding heet ) en zo'n standaard Wie print eigenlijk schema's uit? Wij hebben een printer dus ik kan het wel doen, of doet Emmy het?
Dat lijkt me wel leuk en dan hoef je ook niet zoveel weg te werken Ik vindt het echt leuk om morgen iedereen in het echt te zien, en alle paarden natuurlijk
daniquexx
Geplaatst: 13-04-13 20:23
Iedereen met lege handen helpt je wel even ! Gaat lekker hier dames ! Heb er echt zin in! Met papa al even aan het bespreken en discussiëren welke instellingen ik moet veranderen enzo.. Zijn morgen vast genoeg die mij in nood willen helpen ;p
SCC
Geplaatst: 13-04-13 20:24
@finnens misschien dat mij moeder je wel kan helpen. (ze moet toch mee )
enne hoe meer qua draad hoe beter mijn paardje zijn humeur is
ik heb trouwens een setje blauw gekozen. dat is het mooiste en het compleetste qua set ik heb al het lederwerk in t zwart en mijn laarzen zijn chocobruin
finnens
Geplaatst: 13-04-13 20:30
Citaat:
Wie print eigenlijk schema's uit? Wij hebben een printer dus ik kan het wel doen, of doet Emmy het?
Ik stel gewoon telkens vragen hoor, we kunnen nu nog een beetje denken en hopen, morgen hebben we elkaar al ontmoet en is de onzekerheid over hoe en wat allemaal weg..
Kleding die ik vandaag gekocht heb broek met truitje en shirtje eronder, dat als het echt warm is kan ik idd nog wat uittrekken
Wat voor schoenen?
finnens
Geplaatst: 13-04-13 20:42
een paardrijbroek, chaps, jodphurs, trui en een t-shirt eronder aan die ik leuk vindt voor als het te warm is Doen jullie eigenlijk een cap? Ik ga geen cap op doen, rij wel vaker zonder cap op Idinn. En misschien neem ik ook nog wel een korte broek mee, het wordt misschien 22 graden
Ik heb op Finn ook altijd een cap op, daar pleur ik namenlijk nog al vaak af Maar van Idinn kun je gewoon niet vallen, die zit heel makkelijk. En voor de foto's vindt ik het mooier
ik heb paardrijbroek met jodpuhrs en chaps en vest met daaronder leuk shirtje. ik draag wel een cap
mocht het morgen echt super mooi weer zijn draag ik spijkerbroek met jodpuhrs en een geruite blouse (cowgirl achtig) ik draag dan ook mijn haren los en ik heb een cowboy hoed op
@ Finnens wat voor beugels zitten er trouwens aan t zadel ? (misschien domme vraag)